سعی در حل مشکلات مدارس کرمان در همه مناطق داریم

کرمان – مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان عدالت آموزشی را از مهمترین محورها و اهداف آموزش و پرورش کرمان دانست و گفت: سعی در رفع مشکلات مدارس داریم. به گزارش فت فتو، رضا رضایی صبح دوشنبه در آئین آغاز به کار دوره آموزشی چهار روزه تأمین مدرس ویژه معلمان دوره ابتدایی مناطق جنوبی و […]

کرمان – مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان عدالت آموزشی را از مهمترین محورها و اهداف آموزش و پرورش کرمان دانست و گفت: سعی در رفع مشکلات مدارس داریم.

به گزارش فت فتو، رضا رضایی صبح دوشنبه در آئین آغاز به کار دوره آموزشی چهار روزه تأمین مدرس ویژه معلمان دوره ابتدایی مناطق جنوبی و شرقی استان کرمان گفت: از مهمترین اهداف آموزش و پرورش استان کرمان عدالت محوری در زمینه آموزش است به طوری که همه دانش آموزان نصیب برابری از آموزش داشته باشند.

وی گفت: تمام سعی ما در این زمینه متمرکز شده که مشکلات را به نمایش بگذاریم تا این مشکلات به خصوص در مناطق محروم رفع شود.

رضایی ادامه داد: باید سعی کنیم توانمند سازی و به روز رسانی نیروی انسانی در جهت ارتقا آموزش به خصوص در مقطع ابتدایی انجام شود.

وی بیان کرد: کارگاه‌های آموزشی در این زمینه برگزار شده است

وی با بیان اینکه عدالت محوری و نصیب برابر آموزشی مهمترین راهبرد ما در آموزش و پرورش استان کرمان است، بیان کرد: تا کنون سعی کرده‌ایم کمبودها و مشکلات مدارس را در مناطق مختلف به نمایش بگذاریم تا مشکلات محروم‌ترین مناطق استان را حل کنیم.

وی با اشاره به اینکه همه مسئولان باید برای رفع مشکلات و ارتقای آموزش تلاش کنند بیان کرد: ارتقای سطح آموزشی دانش اموزان مهم است و از همه توان برای ارتقای توان آموزشی دانش آموزان در فصل تابستان استفاده می‌شود.

وی بر شناسایی استعداددها در همه مناطق تاکید کرد و افزود: طرح تثبیت یادگیری برای ۳۴ هزار دانش اموز کرمانی در تابستان برگزار می‌شود.

کد خبر ۵۵۳۵۵۱۱




سعی در حل مشکلات مدارس کرمان در همه مناطق داریم

منبع: مــهر
? سعی در حل مشکلات مدارس کرمان در همه مناطق داریم