سعید قاسمی: محصول کار فرهنگی باید شهید حججی‌ها باشد

گروه استان‌ها – فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: شهید حججی محصول رفتن در گروه‌های جهادی و خدمت کردن در هیئت مذهبی است و محصول کار فرهنگی باید شهید حججی‌ها باشد. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، سردار سعید قاسمی از فرماندهان دوران دفاع مقدس صبح امروز در دومین روز از چهاردهمین […]

گروه استان‌ها – فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: شهید حججی محصول رفتن در گروه‌های جهادی و خدمت کردن در هیئت مذهبی است و محصول کار فرهنگی باید شهید حججی‌ها باشد.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، سردار سعید قاسمی از فرماندهان دوران دفاع مقدس صبح امروز در دومین روز از چهاردهمین همایش هیئت‌های محوری و برگزیده کشور در کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم اظهار داشت: شهید سلیمانی و یارانش در سال‌های گذشته حماسه آفریدند و جاودانه شدند.

وی با بیان اینکه عامل قتل حاج قاسم تنها ترامپ نیست و نباید منافقان داخل کشور را فراموش کنیم ادامه داد: آقایان در زمانی که مسئول بودند، کار نکردند و امروز که دستشان قطع شده می‌خواهند بنیاد فرهنگی بزنند.

قاسمی با بیان اینکه بعضی‌ها ۳۰ سال آنچنان خیانتی به این انقلاب کردند که سال‌ها نمی‌شود آن را جمع کرد گفت: یک جریان واگرا و غربگرا و مرتجع در کشور سال‌ها به دنبال به انحراف کشیدن انقلاب بود.

وی با اشاره به اینکه کار در هیئت، درخت گردو کاشتن است و کار فرهنگی نیز این خاصیت را دارد افزود: در هیئت باید کار را انجام بدهی و سال‌ها بعد اثر آن را مانند شهید حججی‌ها ببینی.

فرمانده دوران دفاع مقدس با ابراز تاسف از اینکه کار فرهنگی در کشور یک متولی ندارد و همه احساس مسئولیت دارند بیان کرد: بعضی‌ها در کشور برای تابوت خالی سینه می‌زنند، اصل کار را رها کرده و دنبال چیزهایی هستند که به هیچ دردی نمی‌خورد.

وی با بیان اینکه محصول کار فرهنگی باید شهید حججی‌ها باشد گفت: شهید محسن حججی محصول رفتن در گروه‌های جهادی، اردوهای راهیان نور و خدمت کردن در هیئت مذهبی است؛ بعضی‌ها آن را محصول مدرسه و دانشگاه ندانند که نیست.

سید هاشم الحیدری: شهید سلیمانی “مرد میدان ولایت” بود/ انتقام خون حاج قاسم را می‌گیریم/ آمریکا باید از ‌منطقه اخراج شود
امام جمعه کرمان: شهید سلیمانی از خادمی امام حسین(ع) و حضرت زهرا(س) به این درجه رسید
عظیم ابراهیم‌پور: هیئت‌های مذهبی باید در جبهه مقاومت وارد میدان عملیات شوند

وی با بیان اینکه هیئت‌ها امروز علمداران فرهنگسازی در کشور هستند و باید برنامه جهادی را در اولویت تمام فعالیت‌های خود قرار بدهند گفت: تکلیفتان را در داخل هیئت معلوم کنید و اگر واقعاً می‌خواهید کار هیئتی بکنید دنبال کار جهادی و ساختن شهید حججی‌ها باشید.

فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه هیئت‌های مذهبی ردیف بودجه ندارند و ردیف بودجه مال آنهایی است که بنیاد فرهنگی می‌زنند افزود: هیئتی‌ها با همان که دارید برای کار جهادی اقدام کنید و منتظر ردیف بودجه نمانید که به شما نمی‌دهند.

انتهای پیام/۵۱۱/ش




سعید قاسمی: محصول کار فرهنگی باید شهید حججی‌ها باشد

منبع:تسنــیم
? سعید قاسمی: محصول کار فرهنگی باید شهید حججی‌ها باشد