سرپرست والیبال شهداب یزد: با آمادگی کامل در برابر مس رفسنجان بازی می‌کنیم

یزد- فت فتو- سرپرست والیبال مقاومت شهداب یزد گفت: بازیکنان این تیم نه تنها با آمادگی کامل برای پیروزی بر مس رفسنجان کرمان بلکه برای حضور در مرحله نهایی لیگ برتر باشگاه‌های کشور فردا( جمعه) در برابر حریف بازی می‌کنند. تیم والیبال مقاومت شهداب یزد در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر کشور فردا […]

یزد- فت فتو- سرپرست والیبال مقاومت شهداب یزد گفت: بازیکنان این تیم نه تنها با آمادگی کامل برای پیروزی بر مس رفسنجان کرمان بلکه برای حضور در مرحله نهایی لیگ برتر باشگاه‌های کشور فردا( جمعه) در برابر حریف بازی می‌کنند.

تیم والیبال مقاومت شهداب یزد در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر کشور فردا ( جمعه ) ششم اسفندماه جاری از ساعت ۱۸:۳۰ در سالن فدراسیون در تهران به مصاف مس رفسنجان می‌رود.

ابوالقاسم میرزایی شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار فت فتو افزود: بازی برگشت مرحله نیمه‌نهایی مقابل رفسنجان جزو مهمترین و حساس‌ترین بازی لیگ برتر امسال مقاومت شهداب یزد است .

وی با بیان اینکه مس رفسنجان جزو تیم‌های خوب و مدعی در این مرحله است، ادامه داد: تمامی هم و غم و برنامه‌ریزی کادرفنی با همت و غیرت بازیکنان شهداب، برد در این دیدار خارج از خانه و قرار گرفتن جزو چهار تیم لیگ است.

این فعال ورزشی اظهارکرد: در بازی رفت، ۲ تیم نمایش خیلی نزدیکی داشتند و تیم یزد موفق شد با جنگندگی در یک مسابقه حساس حریف خود مس رفسنجان را در مرحله نیمه‌نهایی شکست دهد.

میرزایی بیان کرد: بازی برگشت ۲ تیم نسبت به دیدارهای گذشته در این مرحله خیلی اهمیت دارد و اصلا جای هیچگونه اشتباه نیست و با شناختی که نسبت به حریف داریم هدف فقط پیروزی است .

بازی رفت ۲ تیم دیروز ( چهارشنبه ) در تهران سه بر ۲ به نفع تیم مقاومت شهداب یزد به پایان  رسید و در مجموع دیدارهای رفت و برگشت تیم برنده جزو چهار تیم لیگ برتر کشور قرار می‌گیرد.

تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان، لبنیات هراز آمل، مقاومت شهداب یزد، پیکان تهران، شهرداری ارومیه، مس رفسنجان، فولاد سیرجان ایرانیان و پاس گرگان هشت تیم حاضر در مرحله یک هشتم نهایی لیگ برتر مردان ایران هستند.

استان یزد با حدود یک میلیون و ۲۳۶ هزار نفر جمعیت ۴۸ هیات ورزش استانی ، ۴۰۰ هیات شهرستانی ،۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه  و ۲ هزار فضای باز و مسقف ورزشی  دارد که حدود ۲ هزار نفر آنها در رشته والیبال فعالیت دارند. 




سرپرست والیبال شهداب یزد: با آمادگی کامل در برابر مس رفسنجان بازی می‌کنیم

منبع: ایرنـا
? سرپرست والیبال شهداب یزد: با آمادگی کامل در برابر مس رفسنجان بازی می‌کنیم