سرپرست فرمانداری رفسنجان: پیگیر احداث میدان عرضه دام هستیم

کرمان- فت فتو- سرپرست فرمانداری رفسنجان با اشاره به وجود بیش از  ۶۰ هزار دام سبک در این شهرستان گفت: برای عرضه دام ِ سالم، احداث میدان دام ضروری است که پیگیر راه اندازی آن خواهیم بود. به گزارش خبرنگار فت فتو  حسین رضایی عصر یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان در محل فرمانداری بیان […]

کرمان- فت فتو- سرپرست فرمانداری رفسنجان با اشاره به وجود بیش از  ۶۰ هزار دام سبک در این شهرستان گفت: برای عرضه دام ِ سالم، احداث میدان دام ضروری است که پیگیر راه اندازی آن خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار فت فتو  حسین رضایی عصر یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان در محل فرمانداری بیان کرد: این پروژه در جاده سرچشمه ایجاد خواهد شد.

وی افزود: بیش از ۶۰ هزار دام سبک در این شهرستان وجود دارد که هر ساله در ایام نزدیک به عید قربان در میادین مختلف شهرستان دام هایی عرضه می شود که بهتر است ساماندهی و در یک محل عرضه شوند.

رضایی در بخش دیگر از سخنانش به وجود تعدادی پروژه نیمه تمام در شهرستان اشاره و بیان کرد: به طور مثال در عرصه ورزش ۱۳ پروژه نیمه تمام وجود دارد که تلاش داریم در سفر رییس‌جمهور در آینده مطرح کنیم و جذب اعتبار برای آنها انجام شود.

سرپرست فرمانداری رفسنجان همچنین اشتغال را دغدغه خانواده ها دانست و خاطرنشان کرد: در صورتی که اشتغال پایدار ایجاد شود تمام مسایل اجتماعی و فرهنگی حل می شود و برای ایجاد اشتغال پایدار هم نیاز به جذب سرمایه گذاری ها از طریق جذب تسهیلات بانکی و سرمایه های بنگاه های اقتصادی مهم از جمله صنعت مس است.

وی در ادامه انسجام سیاسی و اجتماعی را مورد تأکید قرار داد و گفت: مردم و مسئولان به دنبال حاشیه سازی نباشند تا شهرستان روند رشد و توسعه را در پیش بگیرد.




سرپرست فرمانداری رفسنجان: پیگیر احداث میدان عرضه دام هستیم

منبع: ایرنـا
? سرپرست فرمانداری رفسنجان: پیگیر احداث میدان عرضه دام هستیم