سرمربی گل‌گهر: کسب ۳ امتیاز در بازی اول بسیار مهم بود

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان معتقد است کسب سه امتیاز در بازی نخست بسیار اهمیت دارد. به گزارش نذیر کرمان، مارینوس اوزونیدیس، سرمربی تیم فوتبال گلگهر در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر فولاد خوزستان که با پیروزی تیم سیرجانی همراه بود، اظهار کرد: به بازیکنان به خاطر این سه امتیاز تبریک می‌گویم و […]

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان معتقد است کسب سه امتیاز در بازی نخست بسیار اهمیت دارد.

به گزارش نذیر کرمان، مارینوس اوزونیدیس، سرمربی تیم فوتبال گلگهر در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر فولاد خوزستان که با پیروزی تیم سیرجانی همراه بود، اظهار کرد: به بازیکنان به خاطر این سه امتیاز تبریک می‌گویم و خیلی مهم بود که در بازی اول سه امتیاز را کسب می‌کنیم.

وی گفت: می‌دانستیم که مقابل تیم خوبی بازی می‌کنیم، فولاد حتی با اینکه چند بازیکن خود را نتوانست همراه داشته باشد اما تیم خوبی است و در شروع بازی بهتر از ما بودند.

او ادامه داد: در ابتدای بازی عصبی و با استرس بازی می‌کردیم و در نیمه خودمان توپ‌های زیادی را از دست دادیم و همین باعث شد که فرصت‌هایی به آنها بدهیم.

سرمربی گل گهر افزود: در ابتدای بازی خوش‌شانس بودیم که حرکت خوب کوشکی باعث شد پنالتی بگیریم و به گل برسیم. در کسب این سه امتیاز اخباری واقعا عالی کار کرد و ما را در یک صحنه نجات داد به خصوص در صحنه‌ای که توپ به دیرک خورد و مهاجم حریف زد اخباری دروازه را نجات داد. مجددا وقتی ۲ بر صفر جلو افتادیم واکنش‌های اخباری باعث شد که ما بازی را آرام‌تر دنبال کنیم.

اوزونیدیس گفت: نیمه دوم بازی را بسیار خوب آغاز کردیم، همان سبکی بود که من انتظار داشتم و در ماه گذشته تمرین کرده بودیم و انتظار داشتیم بازیکنان اینطور بازی کنند با تعداد پاس بسیار زیاد و حرکات بدون توپ و کارهای مثبت دیگر اما نکته منفی این بود که نتوانستیم با این حرکات زیبا گل بزنیم و وفتی که گل سوم را زدیم تیم حریف دنبال زدن گل بود و چند فرصت ایجاد کرد.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر جو ورزشگاه را نیز مثبت دانست و گفت: بازیکنان نباید مغرور شوند باید خوشحال باشیم اما مطمئنم بهتر از این می‌توانیم بازی کنیم. از تماشاگران و بانوان که به ورزشگاه آمدند و ما را حمایت کردند و بسیار جو خوبی ایجاد کرده بودند و انرژی مثبت را انتقال دادند تشکر می‌کنم و نیاز داریم این موضوع را حفط کنیم ما برای تماشاگران‌مان بازی می‌کنیم.

انتهای پیام




سرمربی گل‌گهر: کسب ۳ امتیاز در بازی اول بسیار مهم بود

منبع: ایـسنا
? سرمربی گل‌گهر: کسب ۳ امتیاز در بازی اول بسیار مهم بود