سرمربی تیم قشقایی شیراز: استعفا می‌دهم

شیراز-فت فتو– سرمربی تیم فوتبال قشقایی شیراز با بیان اینکه برخی کارهای تیم درحطیه وظایف من نیست گفت: دیگر نمی توانم ادامه دهم و استعفای خود را از سرمربیگری تیم اعلام می دارم.   به گزارش خبرنگار فت فتو، مهدی رجب زاده عصر شنبه پس از بازی با مس کرمان در جمع خبرنگاران اعلام کرد: […]

شیراز-فت فتو– سرمربی تیم فوتبال قشقایی شیراز با بیان اینکه برخی کارهای تیم درحطیه وظایف من نیست گفت: دیگر نمی توانم ادامه دهم و استعفای خود را از سرمربیگری تیم اعلام می دارم.  

به گزارش خبرنگار فت فتو، مهدی رجب زاده عصر شنبه پس از بازی با مس کرمان در جمع خبرنگاران اعلام کرد: تصمیم خود را برای جدایی گرفته بودم اگر می بردیم هم این اتفاق می افتاد اما دوست داشتم بازی را ببریم و سپس از این تیم جدا شوم.

وی اضافه کرد: از وقتی آمدم خالصانه قرارداد بستم و با تمام وجود کار کردم، با تلاش بازیکنان کیفیت آنها بالا آمد تا از تیمی که در گذشته مدعی سقوط بود تیمی ساخته شود که هم اینک به یک تیم مدعی و گردن کلفت تبدیل شده است.

باید دنبال شام و ناهار بازیکنان باشم 

رجب زاده با اشاره به اینکه وظیفه من کارهای فنی است اما باید پیگیر ناهار و شام بازیکنان باشم، افزود: به جای تمرکز روی مسایل فنی تیم باید دنبال غذای بازیکنان باشم که این امر خنده دار است و دیگر نمی توانم با بازیکنان با خواهش و تمنا از آنها بخواهم که کار کنند.

وی اضافه کرد:مدیرعامل باشگاه هم تلاش می کند اما دست او تنهاست و مشکل اصلی ما هم مالی است و کل پول بازیکنانی که ما گرفته ایم برابر است با قرارداد دروازه بان تیم خیبر خرم آباد  که بیش از دو میلیارد تومان گرفته است و بازیکنان ما واقعا از جان مایه می گذارند و از همه انها تشکر می کنم.

تیم مس بار فنی نداشت

رجب زاده در مورد بازی با تیم مس هم گفت: با همه احترامی که برای تیم مس کرمان قایل هستم اما بازی آنها بار فنی نداشت و با ارسال توپ های بلند و اتفاقات به دنبال گل بودند که از همین راه هم به گل رسیدند.

وی اضافه کرد: بازیکنان در این بازی خوب کارکردند اما در زدن ضربه های آخر دقت لازم را نداشتند، آنها هم تقصیری ندارند زیرا بسیاری از بازیکنان برای اولین بار است که در لیگ دسته یک بازی می کنند.

پنالتی ما گرفته نشد، قبل از گل خطا بود

وی گفت: داور خیلی ضعیف قضاوت کرد یک پنالتی مسلم برای ما نگرفت و پرسش من این است که آیا باید پای بازیکن ما شکسته شود تا پنالتی اعلام شود؟

رجب زاده تاکید کرد: گل تیم مس  هم خطا بود زیرا  قبل از به ثمر رسیدن روی بازیکن  ما خطا کردند که داور نگرفت تا سر تیم ما در این بازی بریده شود.

تیم فوتبال قشقایی شیراز عصر شنبه در هفته یازدهم مسابقات فوتبال دسته یک کشور در ورزشگاه حافظیه شیراز با یک گل مغلوب تیم مس کرمان شد.

به گزارش فت فتو ۲۹ مهرماه ۱۴۰۰ بود که مهدی رجب زاده جانشین مهرداد خادمی شد که پس از بُرد مقابل شاهین بوشهردر یک پست اینستاگرامی جدایی خود را از تیم قشقایی اعلام کرد و مهدی رجب زاده جانشین او شد.

هم اینک در جدول رده بندی با پایان یافتن هفته یازدهم تیم ملوان انزلی با ۲۳ امتیاز جای خود را در صدر جدول محکم کرد ، تیم مسرکرمان با ۲۰ امتیاز و تیم قشقایی هم با ۱۹ امتیاز دوم و سوم شدند.

در رقابت های فوتبال دسته یک جام آزادگان ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی تیم های اول و دوم جواز حضور در لیگ برتر دوره ۲۲ را کسب خواهند کرد و سه تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم می شوند.




سرمربی تیم قشقایی شیراز: استعفا می‌دهم

منبع: ایرنـا
? سرمربی تیم قشقایی شیراز: استعفا می‌دهم