سرمربی تیم سپاهان: بازی با رفسنجانی‌ها سخت است

کرمان – فت فتو – سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان با بیان اینکه مس رفسنجان تیم خوبی در اختیار دارد و بازی با این تیم سخت است، گفت: رفسنجانی‌ها گل های زیادی در مسابقات لیگ برتر کشور دریافت نکرده‌اند و موقعیت‌های پرتعدادی هم به رقبای خود نمی دهند. به گزارش فت فتو، ژوزه مورایس عصر […]

کرمان – فت فتو – سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان با بیان اینکه مس رفسنجان تیم خوبی در اختیار دارد و بازی با این تیم سخت است، گفت: رفسنجانی‌ها گل های زیادی در مسابقات لیگ برتر کشور دریافت نکرده‌اند و موقعیت‌های پرتعدادی هم به رقبای خود نمی دهند.

به گزارش فت فتو، ژوزه مورایس عصر جمعه در نشست خبری پس از دیدار ۲ تیم مس رفسنجان و سپاهان اصفهان در هفته ۱۱ رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور، افزود: با این حال موقعیت های گلزنی خوبی در این مسابقه خلق کردیم و رفسنجانی ها نیز تا دقایق پایانی بازی خوبی به نمایش گذاشتند.

وی اظهار داشت: بازی رقابتی خوبی را امروز از تیم فوتبال مس رفسنجان و سپاهان اصفهان شاهد بودیم و هر ۲ تیم به قصد پیروزی وارد میدان شده بودند.

مورایس عنوان کرد: تیم فوتبال سپاهان اصفهان در نیمه نخست این مسابقه موقعیت‌های خوب گلزنی داشت و نیمه دوم هم فقط یک موقعیت داشتیم که نتوانستیم از آن استفاده کنیم، پس فکر می کنم اگر تیمی قرار بود برنده میدان باشد سپاهان بود.

وی در پاسخ به این پرسش که سپاهان امروز نتوانست عملکرد مناسبی به نمایش بگذارد و چگونه شما می گویید که حق تیم برد بود؟ گفت: شاید من اشتباه می کنم .

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان با اشاره به اینکه ۱۱ بازیکن در زمین داشتیم و شهریار مغانلو از ابتدا در ترکیب سپاهان نبود تصریح کرد: من نمی توانم ۱۲ بازیکن بگذارم و شهریار جزو بهترین ها نبود اما در نیمه دوم مسابقه آمد.

وی افزود: علاوه بر بازی امروز، مغانلو در نیمه دوم بازی قبل هم وارد زمین شد و عملکرد خوبی از خودش ارائه کرد.

وی گفت: عیسی مرادی دیگر بازیکن تهاجمی تیم فوتبال سپاهان اصفهان نیز در بازی هفته گذشته ۲ گل به تراکتور سازی تبریز زد اما امروز هیچ کدام از آنان نتوانستند گلزنی کنند اما هر ۲ متعلق به یک تیم می‌باشند و بازیکنان خوبی هستند.

بازی امروز ۲ تیم مس رفسنجان و سپاهان اصفهان در چارچوب رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور جام خلیج فارس با نتیجه بدون گل خاتمه یافت.

تیم فوتبال مس رفسنجان یکبار در این مسابقه گلزنی کرد اما با سوت داور این گل آفساید و مردود اعلام شد.

مس رفسنجان پس از این مسابقه با ۱۴ امتیاز در رتبه هشتم و سپاهان اصفهان با ۲۰ امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال کشور قرار گرفته اند و ۲ تیم پس از این بازی به تعطیلات جام جهانی رفته اند و پس از آن مسابقات خود را از سر می گیرند.




سرمربی تیم سپاهان: بازی با رفسنجانی‌ها سخت است

منبع: ایرنـا
? سرمربی تیم سپاهان: بازی با رفسنجانی‌ها سخت است