سرمایه گذاران طرح‌های گردشگری کرمان تعیین تکلیف شوند

کرمان – استاندار کرمان خواستار تعیین تکلیف وضعیت سرمایه گذاران طرح‌های گردشگری در کرمان شد. به گزارش فت فتو، علی زینی وند ظهر چهارشنبه در کارگروه میراث فرهنگی استان کرمان گفت: استان کرمان یکی از قطب‌های گردشگری کشور است و وجود ۷ اثر ثبت جهانی و صدها اثر ثبت ملی در این استان نشان از […]

کرمان – استاندار کرمان خواستار تعیین تکلیف وضعیت سرمایه گذاران طرح‌های گردشگری در کرمان شد.

به گزارش فت فتو، علی زینی وند ظهر چهارشنبه در کارگروه میراث فرهنگی استان کرمان گفت: استان کرمان یکی از قطب‌های گردشگری کشور است و وجود ۷ اثر ثبت جهانی و صدها اثر ثبت ملی در این استان نشان از اهمیت بالای کرمان در چرخه گردشگری دارد.

وی به وجود مرقد مطهر شهید سلیمانی نیز اشاره کرد و گفت: کرمان در حال تبدیل شدن به شهری زیارتی است و باید از همه این امکانات برای توسعه گردشگری استان استفاده شود و خدمات مناسبی هم به مسافران ارائه شود.

زینی وند بیان کرد: باید طرح‌های گردشگری در کرمان با سرعت بیشتر انجام شود و میراث فرهنگی باید سرمایه گذاران طرح‌های گردشگری را تعیین تکلیف کند و افرادی که توان ندارند را کنار بگذارد.

استاندار کرمان افزود: بسته‌های سرمایه گذاری و حمایت از سرمایه گذاران نیز در دستور کار ادارات مختلف استان کرمان قرار دارد.

وی خواستار آمادگی کامل مراکز اقامتی و رفاهی در استان کرمان شد و افزود: باید نظارت کامل بر بهداشت این مراکز انجام شود.

کد خبر ۵۴۳۷۲۸۲




سرمایه گذاران طرح‌های گردشگری کرمان تعیین تکلیف شوند

منبع: مــهر
? سرمایه گذاران طرح‌های گردشگری کرمان تعیین تکلیف شوند