سرلشکر باقری با فرماندهان ارشد انتظامی کرمان دیدار کرد

رییس کل ستاد نیروهای مسلح با فرماندهان ارشد انتظامی استان کرمان دیدار و گفت‌وگو کرد. به گزارش نذیر کرمان، سرلشکر محمد باقری رییس کل ستاد نیروهای مسلح صبح امروز (سه‌شنبه) در نشست با فرماندهان ارشد انتظامی استان کرمان با حضور سردار رادان فرمانده انتظامی کشور اظهار داشت: ارزیابی میدانی ستاد کل نیروهای مسلح از بخش‌های […]

رییس کل ستاد نیروهای مسلح با فرماندهان ارشد انتظامی استان کرمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش نذیر کرمان، سرلشکر محمد باقری رییس کل ستاد نیروهای مسلح صبح امروز (سه‌شنبه) در نشست با فرماندهان ارشد انتظامی استان کرمان با حضور سردار رادان فرمانده انتظامی کشور اظهار داشت: ارزیابی میدانی ستاد کل نیروهای مسلح از بخش‌های نظامی و انتظامی سراسر استان کرمان انجام شده است و مجموع گزارش‌ها بر این مبناست که امنیت بحمدالله در مسیر رشد و پیشرفت قرار دارد و نقاط قوت توسعه یافته و کاستی‌ها کاهش داشته است.

سرلشکر باقری بیان کرد: کرمان استانی پهناور و دارای مسایل و مشکلات متعددی است که وظیفه بسیاری بر دوش فرمانده انتظامی و استان قرار دارد و با حداقل امکانات و اقدامات شبانه‌روزی در حال کار هستند.

رییس کل ستاد نیروهای مسلح تصریح کرد: همه شاخص‌های امنیتی استان کرمان رو به بهبود است و جرم و مشکلات کاهش یافته و کارهای بسیار سنگین‌تری بر عهده هم رزمان فرماندهی انتظامی گذاشته شده است و انتظامی در جنوب استان تقویت می‌شود و همچنین اقداماتی در مورد کویر و امنیت جامع‌تر در کویر در دستور کار قرار می‌گیرد.

سرلشگر باقری خاطرنشان کرد: امیدوارم با بسیج امکانات در نیروهای مسلح و کمک استاندار کرمان و مراجع استانی و ملی به انتظامی استان شاهد موفقیت‌های بیش از پیش باشیم.

کد خبر ۵۹۴۵۷۸۴


هادی رضایی




سرلشکر باقری با فرماندهان ارشد انتظامی کرمان دیدار کرد

منبع: مــهر
? سرلشکر باقری با فرماندهان ارشد انتظامی کرمان دیدار کرد