سرقت سایپا با پراید سرقتی

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان از کشف ۲ دستگاه خودرو سرقتی و دستگیری ۲ متهم خبر داد. به گزارش خبرنگار . فت فتو از کرمان، سرهنگ یداله حسن‌پور، رئیس پلیس آگاهی استان کرمان گفت: در پی خبر سرقت ۲ دستگاه خودرو پراید و وانت سایپا با بار زغال در شهر “ماهان” بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار […]

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان از کشف ۲ دستگاه خودرو سرقتی و دستگیری ۲ متهم خبر داد.

به گزارش خبرنگار . فت فتو از کرمان، سرهنگ یداله حسن‌پور، رئیس پلیس آگاهی استان کرمان گفت: در پی خبر سرقت ۲ دستگاه خودرو پراید و وانت سایپا با بار زغال در شهر “ماهان” بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: در این رابطه کاراگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی، هویت عاملان این سرقت‌ها را شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه ۲ سارق را دستگیر کردند.

سرهنگ حسن‌پور در تشریح جزئیات سرقت بیان داشت: سارقان ابتدا خودرو پراید را که بدون تجهیزات ایمنی پارک شده بود را سرقت و در مسیر با یک دستگاه خودرو وانت سایپا حاوی بار زغال که شیشه‌های آن نیمه باز بوده و به علت خرابی رها شده بود برخورد و تصمیم به سرقت این خودرو نیز با یدک کردن آن با خودرو پراید سرقتی می‌کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه خودرو پراید در شهر کرمان و خودرو سایپا در یکی از شهر‌های جنوبی استان کشف شد تصریح کرد: ارزش ریالی خودرو‌های سرقتی به همراه بار سرقت شده زغال از سوی کارشناسان ۴ میلیارد ریال برآورد شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به اینکه پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت، ارتقاء احساس امنیت شهروندان تلاش می‌کند از شهروندان خواست:در جهت تامین امنیت پایدار در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ گزارش دهند.

انتهای پیام/س




سرقت سایپا با پراید سرقتی

منبع:باشــگاه خبرنگاران
? سرقت سایپا با پراید سرقتی