سرقت تجهیزات برق رسانی؛معضلی که راه حل دارد

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از کشف ۵۲۷ فقره سرقت سیم و کابل برق و مخابرات در سطح استان خبر داد. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی فت فتو به نقل از روابط عمومی پلیس سرهنگ”مهدی پورامینایی” با اشاره به استمرار گشت های تلفیقی پلیس با اداره برق و کشف ۵۲۷  فقره سرقت سیم و کابل برق […]

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از کشف ۵۲۷ فقره سرقت سیم و کابل برق و مخابرات در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی فت فتو به نقل از روابط عمومی پلیس سرهنگ”مهدی پورامینایی” با اشاره به استمرار گشت های تلفیقی پلیس با اداره برق و کشف ۵۲۷  فقره سرقت سیم و کابل برق و مخابرات گفت: در این راستا۸۷ سارق تنها طی بهمن ماه دستگیر و حجم زیادی از اموال مسروقه از آنان کشف شده است.
 

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به اینکه صنعت برق یکی از اساسی ترین منابع برای تامین زیرساخت های رفاه عمومی است افزود: در این میان جایگرین کردن سیم های مسی با کابل های خودنگهدار راهکار مناسبی برای پیشگیری از سرقت و جلوگیری از ضربه به اموال عمومی و خصوصی است.
 
وی در پایان تصریح کرد: در این رابطه این موضوع و دیگر موارد پیشگیری از سرقت را در جلسات متعدد با مسئولان حوزه انتقال نیرو مطرح و پیگیری کرده ایم و در همین رابطه از مردم نیز می خواهیم ضمن حساسیت نسبت به افراد و خودروهای مشکوک در سطح محله خود هرگونه خاموشی نامتعارف را به پلیس گزارش کنند.
انتهای خبر/ تاج الدینی 




سرقت تجهیزات برق رسانی؛معضلی که راه حل دارد

منبع:آرمـان
? سرقت تجهیزات برق رسانی؛معضلی که راه حل دارد