سردیس و تندیس مفاخر کرمان ساخته می شود

کرمان- رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر کرمان گفت: ساخت سردیس و تندیس مفاخر کرمان در یکصدوبیست‌وسومین نشست شورای اسلامی شهر کرمان مورد تصویب اعضا قرار گرفت. به گزارش نذیر کرمان، محمود بابایی شامگاه سه شنبه در نشست علنی شورای اسلامی شهر که با حضور شهردار و سایر اعضای شورای اسلامی شهر برگزار […]

کرمان- رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر کرمان گفت: ساخت سردیس و تندیس مفاخر کرمان در یکصدوبیست‌وسومین نشست شورای اسلامی شهر کرمان مورد تصویب اعضا قرار گرفت.

به گزارش نذیر کرمان، محمود بابایی شامگاه سه شنبه در نشست علنی شورای اسلامی شهر که با حضور شهردار و سایر اعضای شورای اسلامی شهر برگزار شد، بیان کرد: این موضوع از یک سال پیش در دستور کار کمیسیون فرهنگی قرار گرفته و جلسات متعددی نیز با کارشناسان برگزار شده است.

وی افزود: تصمیم گرفته شد در گام نخست، فراخوانی اعلام و از دستگاه‌های مختلف اداری درخواست شود تا مفاخر و مشاهیر خود را به شهرداری معرفی کنند.

بابایی با بیان اینکه همکاری‌های لازم از سوی دستگاه‌ها انجام و لیست مفاخر ارسال شد گفت: این لیست در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مطرح و جدولی بر این اساس تهیه شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر کرمان با اشاره به اینکه تیم کارشناسی متشکل از شورا و شهرداری در مورد ۶۰ نفر از مفاخر شهر کرمان اعلام نظر کردند، اظهار کرد: با بررسی کارشناسی، لیست مفاخر به ۲۴ نفر رسیده است.

بابایی گفت: این لیست به شورای اسلامی شهر ارجاع و طبق فرم‌های طراحی‎شده، از تمام اعضای شورای شهر نظرخواهی و در یک جدول، موارد تحلیل شده است.

وی با اشاره به محدود ‎بودن بودجه شهرداری برای ساخت المان‌های مدنظر بیان کرد: طبق اولویت‌های تنظیم‌شده، این اقدام انجام و با جانمایی مناسب، تندیس و سردیس مفاخر در شهر نصب می‌شود.

کد خبر ۵۹۵۳۰۲۷




سردیس و تندیس مفاخر کرمان ساخته می شود

منبع: مــهر
? سردیس و تندیس مفاخر کرمان ساخته می شود