سردار غیب‌پرور: اتفاقات اخیر در کشور جنگ احزاب مدرن بود

جانشین سپاه در قرارگاه امام علی(ع) گفت: اتفاقات اخیر در کشور جنگ احزاب مدرنی بود که جریان‌های مختلفی به میدان آمدند و برخی خواص هم سکوت کرده و انقلاب را تنها گذاشتند. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از جیرفت، سردار غلامحسین غیب‌پرور، جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امام علی(ع) شامگاه جمعه […]

جانشین سپاه در قرارگاه امام علی(ع) گفت: اتفاقات اخیر در کشور جنگ احزاب مدرنی بود که جریان‌های مختلفی به میدان آمدند و برخی خواص هم سکوت کرده و انقلاب را تنها گذاشتند.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از جیرفت، سردار غلامحسین غیب‌پرور، جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امام علی(ع) شامگاه جمعه در مراسم یادواره شهدای شهرستان جیرفت و سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت به ویژه سردار دل‌ها، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران، برکات فراوانی داشت که از جمله آن می‌توان به وجود جوانانی اشاره کرد که با دل امام راحل را پذیرفتند و پای امام(ره) و آرمان‌های انقلاب ایستادند.

وی با اشاره به اینکه در سالروز عملیات‌های کربلای چهار و پنج قرار داریم، گفت: هر دو عملیات در فصل زمستان انجام شد و عملیات کربلای پنج یکی از بزرگ‌ترین عملیات‌های رزمندگان دفاع مقدس در طول جنگ تحمیلی بود.

جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امام علی(ع) با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی تکیه‌گاه جبهه حق بود، افزود: غیضش از دشمن تمام شدنی نبود با این وجود سردار دل‌ها در دیدار با خانواده شهدا دل نرمی داشت و رقیق القلب بود.

وی با بیان اینکه دشمن با شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی اشتباه بزرگی کرد، گفت: دشمن ظاهراً و به تصور خود حاج قاسم را از مردم جدا کرد، اما امروز سردار دل‌ها گشاده دست‌تر است.

غیب‌پرور با اشاره به اینکه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به دنبال شهادت بود و عاقبت به‌خیری خودش را در شهادت می‌دید، بیان کرد: شهید سلیمانی بصیرت داشت که راضی به شهادت بود و کسی که بی‌بصیرت باشد دچار لغزش می‌شود، اما دشمن با این اقدام ناجوانمردانه خود ماهیت خود را نشان داد.

جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امام علی(ع) به همه آزادی‌خواهان جهان گفت: یقین داشته باشید اینکه مقام معظم رهبری فرمودند “اسرائیل ۲۵ سال آینده نخواهد دید” قطعی است و اسرائیل ۸۰ سالگی خودش را نخواهد دید.

وی با اشاره به حوادث اخیر در کشور بیان کرد: در سه ماه اخیر دیدیم تعدادی افراد معلوم‌الحال دنبال به آشوب کشیدن کشور بودند و نباید در چنین شرایطی دچار تردید شویم که این همان بصیرت است.

غیب‌پرور با گلایه از سکوت برخی از خواص در اتفاقات اخیر، گفت: چرا بعضی سکوت کردند و انقلاب را تنها گذاشتند؟ و همه باید با تاسی از مکتب حاج قاسم، پیوند خود را با آرمان‌های شهدا و ولایت محکم کنند.

وی با اشاره به اینکه در سالروز یوم‌الله نهم دی‌‌ماه قرار داریم، یادآور شد: در فتنه سال ۸۸ بعضی‌ها رفوزه شدند و این مسیر همچنان ادامه دارد و امسال هم دیدیم که به بهانه مرگ دختر خانمی می‌خواستند کشور را به آتش بکشند، اما عده‌ای سینه سپر کرده و از کشور دفاع کردند.

جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امام علی(ع) با بیان اینکه سه ماهه اخیر در واقع جنگ احزاب مدرنی بود که جریان‌های مختلفی علیه انقلاب و نظام به میدان آمده بودند، ادامه داد: در این وقایا نقش پلیس بد را آلمانی‌ها داشتند.

وی با اشاره به کسانی که مزارع و مغازه‌ها و همه جا را آتش زدند، گفت: این افراد در واقع به دیانت ما حمله کردند و با کشف حجاب در واقع دهن کجی به مناسک پیامبر اسلام(ص) کردند.

غیب‌پرور با بیان اینکه به دولت احترام می‌گذاریم، اما از بیکاری، تورم و تحریم‌ها دلخور هستیم و پذیرفتنی نیست هر کس برسد یک زخم به پیکره انقلاب بزند، افزود: این انقلاب مقدمه آمدن امام زمان(عج) است و این انقلاب، فجر صادق بوده و وقایع کنونی، وقایع آخرالزمانی است.

انتهای پیام/۵۱۱/




سردار غیب‌پرور: اتفاقات اخیر در کشور جنگ احزاب مدرن بود

منبع: تسنــیم
? سردار غیب‌پرور: اتفاقات اخیر در کشور جنگ احزاب مدرن بود