سردار شهید جمالی زاده برای دفاع از اسلام و انقلاب ملاحظه کاری نمی کرد

کرمان – فت فتو – فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: سردار شهید محمد جمالی زاده، شخصیتی انقلابی بود که ذره ای برای دفاع از اسلام و انقلاب ملاحظه کاری نمی کرد. به گزارش فت فتو، سردار حسین معروفی روز پنجشنبه در یادواره اولین سردار شهید مدافع حرم استان کرمان شهید حاج محمد جمالی زاده […]

کرمان – فت فتو – فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: سردار شهید محمد جمالی زاده، شخصیتی انقلابی بود که ذره ای برای دفاع از اسلام و انقلاب ملاحظه کاری نمی کرد.

به گزارش فت فتو، سردار حسین معروفی روز پنجشنبه در یادواره اولین سردار شهید مدافع حرم استان کرمان شهید حاج محمد جمالی زاده در گلزار شهدای کرمان افزود: این شهید بزرگوار در تمام دوران دفاع مقدس شجاعانه جنگید و شخصیتی به تمام معنا ولایی بود و از فرمان امام پیروی می کرد.

وی اظهار داشت: این شهید بزرگوار یکی از مجاهدین خستگی ناپذیر و یکی از بچه های صدیق شهید حاج قاسم سلیمانی بود که در هشت سال دفاع مقدس جانانه مجاهدت کرد و باعث افتخار، شرف و بزرگی ملت ایران شد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: نباید به مراسم شهیدان و مراسم شهید عزیز و بزرگی همچون شهید جمالی زاده با نگاه یک آیین ختم و یا صرفا سالگرد و یادواره نگاه کرد بلکه این یادواره ها باید تبدیل به رهواره شود و راه شهیدان را برای مصونیت و مراقبت عملیاتی کنیم.

سردار معروفی با اشاره به اینکه همه ما و مومنین به دنبال حیات طیبه و قرب الی الله هستیم ادامه داد: اما شهید نظر به وجهه الله می کند و شهدا با شهادتشان اولیا خداوند هستند و باید برای حیات طیبه خودمان از شهدا کمک بگیریم.

وی تصریح کرد: شهید جمالی زاده در دوره مجاهدت خود از سال ۶۰ تا ۹۲ بیش از ۳۲ سال مجاهدت خستگی ناپذیر در گردان خط شکن و اصلی لشکر ۴۱ ثارالله در دوران دفاع مقدس و هم بعد از آن با تدابیر عالمانه و ابتکارات ویژه خود در برقراری امنیت در جنوب شرق نقش بی بدیلی داشت. 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: در زمانی که این انسان عزیز و ارزشمند مسئولیت خود را در سپاه ثارالله استان کرمان تمام کرد به سمت دفاع از حرم آل الله رفت و خانواده شهید جمالی زاده بعد از دوران دفاع مقدس همرایی خوبی با ایشان داشتند. 

سردار معروفی بیان داشت: شهیدان مدافع حرم در این صحنه از ناموس اهل بیت (ع) دفاع کردند و جان خود را سد بلای این صحنه کردند. 

وی یادآور شد: شهیدان جمالی زاده و بادپا (شهدای مدافع حرم) نتوانستند مرگ غیر از شهادت را بپذیرند و به سمت مجاهدت رفتند و ملاحظه سن خود را و بدن پر از تیر ترکش در دفاع مقدس را نکردند و برای دفاع از حرم و حریم آل الله مدافع شدند. 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: چرایی اینکه دفن شهید جمالی زاده توسط شهید حاج قاسم سلیمانی و بوسیدن کف پای این شهید توسط ایشان یک راز بین شهید جمالی زاده و شهید حاج قاسم سلیمانی است. 

سردار معروفی تاکید کرد: اگر شهدا را بشناسیم تازه می فهمیم شهید حاج قاسم سلیمانی کیست و چگونه ۳۰ سال در فراغ شهدا صبر کرد و هر وقت دلش می گرفت خودش را به شهید ماهانی می رساند. 

وی با طرح این سوال مبنی بر اینکه چه رابطه ای بین شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید یوسف اللهی است که این فرمانده وصیت می کند در کنار قبر شهید یوسف اللهی دفن کنید گفت: باید شهدای دفاع مقدس و فرماندهان هشت سال جنگ تحمیلی را بشناسیم و راه آنها را قطب نما کنیم زیرا مسیر سعادت و هدایت را نشان می دهند و اگر در مسیر شهدا قرار بگیریم از گرداب فتنه ها دور خواهیم شد. 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به خاطره ای از شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: سپهبد شهید سلیمانی می گفت من از خدا دو چیز خواستم من به خدا گفتم من اگر بخواهم به انقلابت خدمت کنم باید خودم را وقف آن کنم.

وی ادامه داد: انسانی خودش را وقف دین، اهل بیت و عاشورا و ولایت و ارزش های انسانی کرد؛ جیب برای خودش تعریف نمی کند و همه چیز برایش زمین خدا و اهل بیت (ع) می شود و همچنین شهید سلیمانی می گفت به خدا گفته ام خدایا آن قدر به من مشغله بده که من فکر گناه نکنم و این نظام تربیتی است. 

سردار معروفی تصریح کرد: شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با فضایل اخلاقی که داشت صاحب مکتب و مدرسه شد و اگر امروز این فضایل و عمل گرایی را در نظام تربیتی و مدیریتی ساری و جاری کنیم به مصونیت خواهیم رسید. 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با تاکید بر اینکه اقدام نیروی دریایی سپاه در مقابل اشرار آمریکایی نشان از ولایت‌باوری آنها بود گفت: دشمن‌شناسی و امام‌شناسی را باید در اولویت داشته باشیم تا از انحراف جلوگیری شود.

سردار شهید جمالی زاده برای دفاع از اسلام و انقلاب ملاحظه کاری نمی کرد




سردار شهید جمالی زاده برای دفاع از اسلام و انقلاب ملاحظه کاری نمی کرد

منبع:ایرنـا
? سردار شهید جمالی زاده برای دفاع از اسلام و انقلاب ملاحظه کاری نمی کرد