سردار سلیمانی به الگوی جوانان جهان اسلام تبدیل شده است

کرمان – فت فتو– رییس کل دادگستری استان کرمان با تاکید بر اینکه تمسک به مکتب سردار سلیمانی تنها راه مبارزه با استکبار است گفت: حاج قاسم با آن ویژگی‌های شخصیتی به الگو و شاخصی برای جوانان جهان اسلام تبدیل شده است. به گزارش روز سه شنبه فت فتو به نقل از روابط عمومی دادگستری […]

کرمانفت فتو– رییس کل دادگستری استان کرمان با تاکید بر اینکه تمسک به مکتب سردار سلیمانی تنها راه مبارزه با استکبار است گفت: حاج قاسم با آن ویژگی‌های شخصیتی به الگو و شاخصی برای جوانان جهان اسلام تبدیل شده است.

به گزارش روز سه شنبه فت فتو به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان، یدالله موحد در ویژه برنامه گرامیداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی و سایر شهدای جبهه مقاومت افزود:  در دوران طلایی تاریخ انقلاب اسلامی که همان دفاع مقدس است، استعدادهای بسیار شگرفی ظهور و بروز پیدا کرد؛ سردار سلیمانی یکی از آنها بود که در مکتب اسلام، امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی پرورش یافت و تا جایی پیش رفت که امروز خود به یک مکتب  انسان ساز تبدیل شده است.
موحد با اشاره به اینکه در دروان مقدس سرداران بزرگی قد برافراشتند که تعدادی از آنان به مقام شهادت دست یافتند تاکید کرد: تدبیر الهی این بود که از میان آن جمع برخی بمانند و از بسیجی و سربازی به یک مکتب درس آموز تبدیل شوند.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از بزرگان امروز مفتخر هستند که شاگرد مکتب سردار سلیمانی باشند گفت: در دستگاه عدلیه امید داریم که بتوانیم از روح مطهر این شهدای گرانقدر برای توسعه عدالت مدد بطلبیم.




سردار سلیمانی به الگوی جوانان جهان اسلام تبدیل شده است

منبع: ایرنـا
? سردار سلیمانی به الگوی جوانان جهان اسلام تبدیل شده است