سردار سلیمانی بزرگ‌ترین فرد در تقریب مذاهب جهان اسلام است

فت فتو/کرمان فرمانده سپاه ثارالله کرمان گفت: شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بزرگ‌ترین فرد در تقریب مذاهب جهان اسلام است که توانست نگاه جهان اسلام و اهل‌سنت را به شیعه و نظام جمهوری اسلام عوض کند. سردار معروفی با درود به روح بزرگ بنیانگذار انقلاب اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز ۱۵ اسفندماه در اختتامیه […]

فت فتو/کرمان فرمانده سپاه ثارالله کرمان گفت: شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بزرگ‌ترین فرد در تقریب مذاهب جهان اسلام است که توانست نگاه جهان اسلام و اهل‌سنت را به شیعه و نظام جمهوری اسلام عوض کند.

سردار معروفی با درود به روح بزرگ بنیانگذار انقلاب اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز ۱۵ اسفندماه در اختتامیه نخستین جشنواره شعر سرو، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، به نام گذاری و محورهای جشنواره شعر سرو اشاره کرد گفت: انتخاب چنین جشنواره‌ای با مضمون سیره اباعبدالله‌حسین(ع) بزرگترین پاسدار جهان اسلام و سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نماد پاسداری انقلاب اسلامی بسیار مهم و قابل توجه است.

وی افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموده‌اند، انقلاب موجودی زنده است و چون زنده است نیاز به نگهداری دارد و باید به فکر پیش برندگی باشد.
وی با بیان اینکه امام عظیم‌الشان(ره) ما به تاسی از پیامبر اعظم(ص) سپاه را تاسیس کردند، گفت: او با نامگذاری روز پاسدار انقلاب اسلامی همزمان با ولادت با سعادت بزرگ پاسدار اسلام امام حسین(ع) به این مسیر جهت دادند.
فرمانده سپاه ثارالله کرمان با بیان اینکه با فکر و اندیشه می‌توان انقلاب را حفظ و ترویج کرد و سپاه فقط به دنبال حفظ انقلاب نیست، تاکید کرد: اگر فقط بگوییم به فکر حفظ انقلاب هستیم این امر محافظه‌کاری است.
وی تصریح کرد: جز با اندیشه عاشورایی و حسینی نمی‌توان انقلاب را ترویج کرد و راه رسیدن به این اندیشه نشستن بر سر کلاس عباس‌بن‌علی(ع) است و نمونه آن حاج قاسم سلیمانی است.
سردار معروفی با تاکید براینکه شهید سلیمانی را فقط با احساس و خاطره معرفی نکنیم، گفت: او صاحب مکتب و مدرسه درس‌آموز است و باید او را با اندیشه زیبا و نظاماتش معرفی کرد و باید با هنر، نظام اعتقادی، ولایی، سیاسی، وحدت و نظام تقریب شهید سلیمانی را معرفی کرد.
فرمانده سپاه ثارالله کرمان تصریح کرد: شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بزرگترین فرد در تقریب مذاهب جهان اسلام است که توانست نگاه جهان اسلام و اهل‌سنت را به شیعه و نظام جمهوری اسلام عوض کند.

انتهای پیام




سردار سلیمانی بزرگ‌ترین فرد در تقریب مذاهب جهان اسلام است

منبع: ایـسنا
? سردار سلیمانی بزرگ‌ترین فرد در تقریب مذاهب جهان اسلام است