سردار سلامی: مردم ریشه و هدف انقلاب هستند

کرمان- فت فتو- سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مردم اصل، ریشه و هدف انقلاب هستند و راه اصلی گذر ما از شرایط سخت اتصال، اتحاد و همدلی بین امت و امام است. به گزارش فت فتو سردار حسین سلامی روز دوشنبه در مراسم افتتاح آبرسانی به روستاهای مناطق محروم شرق استان […]

کرمان- فت فتو- سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مردم اصل، ریشه و هدف انقلاب هستند و راه اصلی گذر ما از شرایط سخت اتصال، اتحاد و همدلی بین امت و امام است.

به گزارش فت فتو سردار حسین سلامی روز دوشنبه در مراسم افتتاح آبرسانی به روستاهای مناطق محروم شرق استان کرمان با گرامیداشت هفته وحدت بیان کرد: سرزمین کرمان را با نام شهیدان والامقام و پرافتخار آن می‌شناسیم شهیدانی که نامشان روی زمین و در آسمان جاودانه است.
وی افزود: از استان و منطقه ای نام می بریم که در آن مرد افسانه ای و آسمانی ( سردار سلیمانی) پرورش یافت؛ ۴۰ سال لباس رزم را از تن بیرون نیاورد و شمشیر مبارزه همیشه بر کمر او بسته بود؛ در هر نقطه ای که دشمنان اسلام و مسلمانان و دشمنان ایران آرایش جنگ می گرفتند در قلب میدان و وسط معرکه بود. 
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: او جزو افرادی بود که دشمن هم او را تحسین و ستایش می کرد و در مقابل مردانگی او سر تعظیم فرود می آورد؛ هنوز هم هر چه کتاب و مقاله می نویسند از بزرگی، عظمت، شکوه، جلالت و شجاعت این مرد می نویسند، حتی دشمنانش.

به گزارش فت فتو  از جمله اهداف سفر سردار سلامی به شرق استان کرمان ارزیابی وضعیت آمادگی و توان رزمی یگان های مستقر در این استان و شرکت در آیین افتتاح چند طرح آبرسانی عنوان شده است.

وی در بدو ورود به فرودگاه بم گفت: پروژه های آبرسانی قابل افتتاح مربوط به تعداد زیادی از روستاهای محروم این استان بخصوص شهرستان بم است که امیدواریم با استقرار خدمات رسانی مجموعه مختلف خدمات رسان و نهادهای مرتبط بتوانیم بتدریج سایه این پدیده (فقر) را از کشورمان دور کنیم.

از جمله این پروژه‌ها اجرای طرح نهضت آب‌رسانی “مرد میدان” به همت حاج اکبر ابراهیمی واقف این پروژه در ۶۳ روستای محروم شهرستان نرماشیر از توابع شرق استان کرمان اعلام شده است.

آبرسانی به مناطق محروم شرق استان کرمان در قالب بهره برداری از چهار حلقه چاه آب آشامیدنی انجام می شود.

پروژه های آبرسانی به مناطق محروم استان کرمان در سفر فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به استان کرمان شامل ٢٥ مورد در نرماشیر، ١٢ مورد در فهرج، هفت مورد در جیرفت و بم به طور جداگانه، ۶ مورد در ریگان، سه پروژه در رودبارجنوب، ۲ مورد در رفسنجان و یک پروژه در شهرستان انار است. 

بر اساس این گزارش، یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان نیز به منظور اجرای پروژه های آبرسانی به روستای بدرآباد از توابع شهرستان نرماشیر اختصاص یافته است.

خبر درحال تکمیل است




سردار سلامی: مردم ریشه و هدف انقلاب هستند

منبع:ایرنـا
? سردار سلامی: مردم ریشه و هدف انقلاب هستند