سربازان وظیفه پشتوانه قوی برای نیروهای مسلح هستند

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان سربازان وظیفه را پشتوانه قوی در جهت تقویت امنیت کشور برشمرد. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی فت فتو به نقل از روابط عمومی پلیس سرهنگ مهدی پورامینایی در نشست صمیمی امروز  با سربازان وظیفه با تاکید بر افزایش تیم‌های گشت انتظامی در ایام پایان سال گفت: بالاترین افتخار ما این است […]

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان سربازان وظیفه را پشتوانه قوی در جهت تقویت امنیت کشور برشمرد.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی فت فتو به نقل از روابط عمومی پلیس سرهنگ مهدی پورامینایی در نشست صمیمی امروز  با سربازان وظیفه با تاکید بر افزایش تیم‌های گشت انتظامی در ایام پایان سال گفت: بالاترین افتخار ما این است که همه سرباز ولایت و کشور هستیم و خود را ملزم به دفاع از ناموس و اموال مردم شریف ایران اسلامی می‌دانیم.
 

وی با بیان اینکه برای سربازان احترام ویژه‌ای قائل هستیم تصریح کرد: خدمت سربازی محیطی برای خودسازی انسان است از این رو باید تمامی ابعاد این خدمت مقدس را برای جوانان برومند ایران اسلامی بازگو کنیم که می‌توان در این خصوص برای ارتقا این مهم از ظرفیت رسانه ملی نیز بهره ببریم.
 
سرهنگ پورامینایی اضافه کرد: امروز بخش بزرگی از نظم و امنیت را مدیون رشادت‌های سربازان وظیفه‌ای هستیم که در اقصی نقاط کشور جانانه تلاش می‌کنند.
 
وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار رشید اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد: شهید حاج قاسم از افتخارات بزرگ مردم ایران، استان و شهر کرمان هستند و رمز پیروزی ایشان اخلاص و تبعیت محض از مقام معظم رهبری و ولایت‌مداری بود از این رو باید مکتب حاج قاسم و همچنین اخلاص، خدمت بی‌منت و ولایت‌پذیری این شهید والامقام را الگو قرار دهیم.
انتهای خبر/ تاج الدینی 




سربازان وظیفه پشتوانه قوی برای نیروهای مسلح هستند

منبع:آرمـان
? سربازان وظیفه پشتوانه قوی برای نیروهای مسلح هستند