سخنرانی یک ربات در مجلس اعیان بریتانیا!

به گزارش گروه دانش و فناوری فت فتو، در یک رویداد تاریخی، مجلس اعیان بریتانیا قرار است هفته آینده میزبان نخستین سخنران ربات خود باشد. آیدا (Ai-Da)، هنرمند رباتیک واقع‌گرا که در بریتانیا ساخته شده است، روز سه‌شنبه ۱۱ اکتبر در مجلس اعیان بریتانیا در کاخ وست‌مینستر سخنرانی خواهد کرد. آیدا دوربین‌هایی در چشمان خود دارد […]

به گزارش گروه دانش و فناوری فت فتو، در یک رویداد تاریخی، مجلس اعیان بریتانیا قرار است هفته آینده میزبان نخستین سخنران ربات خود باشد.

آیدا (Ai-Da)، هنرمند رباتیک واقع‌گرا که در بریتانیا ساخته شده است، روز سه‌شنبه ۱۱ اکتبر در مجلس اعیان بریتانیا در کاخ وست‌مینستر سخنرانی خواهد کرد.

آیدا دوربین‌هایی در چشمان خود دارد و قادر است با استفاده از یک مدل زبان هوش مصنوعی که به صورت ویژه‌ای طراحی شده است، مکالمه کند و به پرسش‌ها پاسخ دهد.

آیدا روز سه‌شنبه خطاب به اعضای کمیته ارتباطات و دیجیتال مجلس اعیان، در مورد این که آیا خلاقیت مورد حمله هوش مصنوعی و فناوری قرار گرفته است، صحبت خواهد کرد. همچنین، این ربات به عنوان بخشی از تحقیقات جاری در مورد آینده صنایع خلاق مانند هنر، طراحی، مد و موسیقی، شواهدی را ارائه خواهد داد.

انتهای پیام/۴۱۲۹/

انتهای پیام/




سخنرانی یک ربات در مجلس اعیان بریتانیا!

منبع:آنـــا
? سخنرانی یک ربات در مجلس اعیان بریتانیا!