ستاد دیه در ایجاد پایه‌های امنیت اجتماعی کمک می‌کند

فت فتو/کرمان معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان گفت: یکی از جاهایی که در حوزه قدرت نرم و ایجاد پایه های امنیت اجتماعی به ما کمک می کند، ستاد دیه است و دستگاه ها باید در مسئولیت اجتماعی پای کار بیایند. رحمان جلالی ظهر امروز ۲۱ دی ماه در مراسم افتتاح ساختمان ستاد دیه استان کرمان […]

فت فتو/کرمان معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان گفت: یکی از جاهایی که در حوزه قدرت نرم و ایجاد پایه های امنیت اجتماعی به ما کمک می کند، ستاد دیه است و دستگاه ها باید در مسئولیت اجتماعی پای کار بیایند.

رحمان جلالی ظهر امروز ۲۱ دی ماه در مراسم افتتاح ساختمان ستاد دیه استان کرمان با اشاره به اینکه انجام ماموریت های ستاد نیاز به امکانات و برنامه هایی دارد که در حوزه نرم افزاری، ستاد دیه استان کرمان از ستادهای خوش فکر و دارای برنامه است.

وی با اشاره به اینکه پیوست رسانه ای فعالیت ها و برنامه های ستاد دیه اهمیت دارد، افزود: در سال های اخیر اتفاقات خوبی در این زمینه رقم خورد و به ویژه فعالیت های رسانه ای در جذب کمک های مردمی تاثیرگذار بود.

جلالی تصریح کرد: در حوزه زیرساخت ها و سخت افزاری از جمله ساختمان ستاد رنج می بردیم که باید جزو وظایف اصلی مسئولیت های اجتماعی مجموعه های اقتصادی قرار بگیرد.

معاون استاندار کرمان گفت: یکی از جاهایی که در حوزه قدرت نرم و ایجاد پایه های امنیت اجتماعی به ما کمک می کند، ستاد دیه است و دستگاه ها باید در مسئولیت اجتماعی پای کار بیایند و در بحث ساختمان ستاد کمک کنند و ما نیز در دولت کمک خواهیم کرد.

انتهای پیام




ستاد دیه در ایجاد پایه‌های امنیت اجتماعی کمک می‌کند

منبع: ایـسنا
? ستاد دیه در ایجاد پایه‌های امنیت اجتماعی کمک می‌کند