ستاد دیه استان کرمان از ستادهای موفق کشور در آزادسازی زندانیان است

فت فتو/کرمان رئیس کل دادگستری استان کرمان از همراهی و پشتیبانی همیشگی خیران از ستاد دیه تشکر کرد و گفت: این همکاری موجب شده ستاد دیه استان کرمان جزو ستادهای موفق در بحث آزادسازی زندانیان، جشن های گلریزان و کمک های مردمی باشد. حجت الاسلام ابراهیم حمیدی ظهر امروز ۲۱ دی ماه در مراسم افتتاح […]

فت فتو/کرمان رئیس کل دادگستری استان کرمان از همراهی و پشتیبانی همیشگی خیران از ستاد دیه تشکر کرد و گفت: این همکاری موجب شده ستاد دیه استان کرمان جزو ستادهای موفق در بحث آزادسازی زندانیان، جشن های گلریزان و کمک های مردمی باشد.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی ظهر امروز ۲۱ دی ماه در مراسم افتتاح ساختمان ستاد دیه استان کرمان با قدردانی از تلاش های رئیس ستاد دیه و همکارانش اظهار کرد: مسئولیت اصلی ستاد در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد است که اگر کمک خیران نبود، توفیقی برای ستاد حاصل نمی شد.

وی از همراهی و پشتیبانی همیشگی خیران تشکر کرد و افزود: این همکاری موجب شده ستاد دیه استان کرمان جزو ستادهای موفق در بحث آزادسازی زندانیان، جشن های گلریزان و کمک های مردمی باشد.

حمیدی تصریح کرد: ستاد دیه به علت احداث ساختمان، بدهکار است و نیازمند همکاری خیران و مسئولان هستیم و ستاد به اتکاء کمک ها، کار را پیش برده است.

به گزارش فت فتو، سیدحجت الله موسوی قوام مدیر نمایندگی ستاد دیه در استان کرمان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه فاز نخست ساختمان ستاد با ۶۷۰ مترمربع زیربنا احداث شده، اظهار کرد: این‌ساختمان از طریق بنیاد بناهای ماندگار در چهار طبقه احداث شده است.

وی افزود: دادگستری کل استان کرمان، ستاد دیه مرکز، بنیاد بناهای ماندگار، استانداری، شهرداری، شورای شهر، اداره کل زندان ها، خیران و اعضای هیئت مدیره ستاد دیه برای احداث و تجهیز این ساختمان همکاری حداکثری داشته اند.

انتهای پیام




ستاد دیه استان کرمان از ستادهای موفق کشور در آزادسازی زندانیان است

منبع: ایـسنا
? ستاد دیه استان کرمان از ستادهای موفق کشور در آزادسازی زندانیان است