ستاد بحران استان ویژه سیل در رودبارجنوب/اعلام آمادگی وزیر کشور و نیرو برای سفر به کرمان

باحضور استاندار کرمان ستاد مدیریت بحران استان در رودبار جنوب برگزار شد. فت فتو کرمان – استاندارکرمان امشب در ادامه بازدید میدانی از مناطق سیل زده به روستای حاجی آباد در بخش جبالبارز جنوبی رفت.  زینی وند در محل انسداد جاده عنبرآباد به روستا‌های این بخش به دلیل طغیان رودخانه دستور طراحی پل فلزی در […]

باحضور استاندار کرمان ستاد مدیریت بحران استان در رودبار جنوب برگزار شد.

فت فتو کرمان – استاندارکرمان امشب در ادامه بازدید میدانی از مناطق سیل زده به روستای حاجی آباد در بخش جبالبارز جنوبی رفت. 

زینی وند در محل انسداد جاده عنبرآباد به روستا‌های این بخش به دلیل طغیان رودخانه دستور طراحی پل فلزی در این مسیر تا زمان احداث پل در این نقطه را صادر کرد.

استاندار سپس در رودبار جنوب در محله غدیر حضور یافت و در جریان مشکلات ساکنان  سیل زده دوسوی رودخانه قرار گرفت، هم اکنون جلسه ستاد مدیریت بحران در فرمانداری رودبار به ریاست  زینی وند آغاز شده است.

استاندار از محل جلسه در ارتباط زنده با خبر ۲۱ شبکه یک از اسکان موقت ساکنان ۵ روستا در مکان مناسب که تخلیه شده اند و شروع امدادرسانی هوایی از فردا با مساعدشدن هوا خبر داد.

اعلام آمادگی وزرای کشور و نیرو برای سفر به جنوب استان کرمان

 وحیدی وزیر کشور در تماس تلفنی با استاندار کرمان ضمن خداقوت و دریافت گزارش اقدامات استان در روزهای اخیر برای سفر به مناطق سیلزده اعلام آمادگی کرد.

وزیرنیرو نیز در تماس تلفنی برای حضور در مناطق سیلزده اعلام آمادگی کرد. 

زینی وند در ستاد مدیریت بحران رودبار جنوب از مردم خواست احتیاط های لازم را رعایت کنند و از رودخانه ها و نقاط پرخطر فاصله بگیرند.

استاندار کرمان دستور داد امشب همه اقدامات لازم جهت حفظ جان مردم با توجه به گسترش روان آبها انجام گیرد.

انتهای پیام/ح




ستاد بحران استان ویژه سیل در رودبارجنوب/اعلام آمادگی وزیر کشور و نیرو برای سفر به کرمان

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? ستاد بحران استان ویژه سیل در رودبارجنوب/اعلام آمادگی وزیر کشور و نیرو برای سفر به کرمان