ستاد استانی مهرواره بانور در کرمان آغاز به کار کرد

کرمان- ستاد استانی مهرواره بانور به همت اداره کل تبلیغات اسلامی کرمان در این استان آغاز به کار کرد. به گزارش نذیر کرمان، ستاد استانی مهرواره بانور در کرمان بعدازظهر چهارشنبه با حضور مسؤولان اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمان، آغاز به کار کرد. در مراسم آغاز به کار این ستاد، حجت‌الاسلام محسن عارفی، معاون […]

کرمان- ستاد استانی مهرواره بانور به همت اداره کل تبلیغات اسلامی کرمان در این استان آغاز به کار کرد.

به گزارش نذیر کرمان، ستاد استانی مهرواره بانور در کرمان بعدازظهر چهارشنبه با حضور مسؤولان اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمان، آغاز به کار کرد.

در مراسم آغاز به کار این ستاد، حجت‌الاسلام محسن عارفی، معاون فرهنگی و تبلیغ اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: هم افزایی و تعریف عملیات مشترک بین کارشناسان استان و جریان مردمی اتفاق مبارکی است که می‌تواند در مهرواره بانور مؤثر باشد.

عارفی ادامه داد: شبکه بانور در نظر دارد با به میدان آوردن بانوان مسجدی از زبان‌ها، ابتکارات، شیوه‌ها و روش‌های نو و مختلف با تقویت روح امید و خودباوری عمومی فریضه الهی جهاد تبیین را جدی گرفته و نقشه دشمن را در وارونه جلوه دادن حقایق خنثی نماید.

وی افزود: سازمان تبلیغات اسلامی که از جمله نهادهای متولی در جهاد تبیین است قصد دارد بخشی از این بار مسؤولیت خطیر را ایفا کند.

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا سراجی راهیار بنیاد هدایت استان کرمان نیز در این مراسم با اشاره به گام‌های اجرایی و اهداف ستاد مهرواره افزود: بانوان ظرفیت‌های تمدنی، جریان ساز و تحول گرای بسیار بالایی دارند که متأسفانه مغفول مانده است.

وی ادامه داد: بنیاد هدایت با ایجاد شبکه بزرگ بانور در استان متشکل از بانوان مسجدی تلاش دارد تا زمینه حضور، کنشگری و برعهده گرفتن مسئولیت‌های بزرگ و خطیر را برای این قشر مؤثر کشور فراهم نماید.

در پایان این مراسم ضمن اعلام آغاز عملیات مهرواره بانور استان کرمان، خانم نجمه کرمی به عنوان دبیر این ستاد در استان کرمان معرفی شد.

کد خبر ۵۹۶۶۱۹۳




ستاد استانی مهرواره بانور در کرمان آغاز به کار کرد

منبع: مــهر
? ستاد استانی مهرواره بانور در کرمان آغاز به کار کرد