سایت جدید اپراتور ایرانسل در روستای حجت‌آباد شهرستان ریگان راه‌اندازی شد

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان از راه‌اندازی یک سایت جدید تمام تکنولوژی اپراتور ایرانسل درروستای حجت‌آباد شهرستان ریگان خبر داد. به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان؛ حسین ساجدی‌ با اشاره به راه اندازی یک سایت جدید تمام تکنولوژی […]

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان از راه‌اندازی یک سایت جدید تمام تکنولوژی اپراتور ایرانسل درروستای حجت‌آباد شهرستان ریگان خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان؛ حسین ساجدی‌ با اشاره به راه اندازی یک سایت جدید تمام تکنولوژی اپراتور ایرانسل در روستا حجت‌آباد شهرستانر یگان گفت: با راه‌اندازی این سایت ۱۹۴ خانوار و جمعیتی بالغ بر۷۲۵ نفربا اعتبار ۶۴ میلیارد ریال به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان تامین اعتبار این پروزه‌ها را از محل منابع وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دانست و خاطرنشان کرد: عملیات احداث و ارتقاء سایت‌های جدید در کلیه روستاهای دارای مشکل استان با جدیت و سرعت در حال اجرا است و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا پایان سال اکثر روستاهای بالای ۲۰ خانوار از امکانات شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت برخوردار خواهند شد.




سایت جدید اپراتور ایرانسل در روستای حجت‌آباد شهرستان ریگان راه‌اندازی شد

منبع:آرمـان
? سایت جدید اپراتور ایرانسل در روستای حجت‌آباد شهرستان ریگان راه‌اندازی شد