ساپینتو بهتر است بماند/ جنگ بقا بین مس و صنعت نفت، جذاب است

بازیکن پیشین استقلال معتقد است که ریکاردو ساپینتو باید در استقلال بماند تا فصل بعد آبی‌پوشان با هماهنگی بیشتری کار خود را شروع کنند. داود سیدعباسی، بازیکن پیشین استقلال در گفت‌وگو با نذیر کرمان در رابطه با افت استقلال در چند هفته اخیر و جا ماندن این تیم از کورس قهرمانی اظهار کرد: هر تیمی در […]

بازیکن پیشین استقلال معتقد است که ریکاردو ساپینتو باید در استقلال بماند تا فصل بعد آبی‌پوشان با هماهنگی بیشتری کار خود را شروع کنند.

داود سیدعباسی، بازیکن پیشین استقلال در گفت‌وگو با نذیر کرمان در رابطه با افت استقلال در چند هفته اخیر و جا ماندن این تیم از کورس قهرمانی اظهار کرد: هر تیمی در برهه‌ای از زمان به سمت افت می‌رود. استقلال نیز در دو بازی اخیرش (داربی و دیدار با صنعت نفت) افت کرد. البته باخت در داربی در روحیه بازیکنان تاثیر گذاشت و همین مساله باعث شد که در دیدار بعدشان مقابل صنعت نفت امتیاز از دست دهند. تمرکز داشتن مساله مهمی است و استقلال پس از داربی تمرکزش را از دست داد.

او ادامه داد: عیب استقلال، ناهماهنگی در ابتدای فصل بود که امتیازات زیادی از دست داد. اگر آن اتفاق نمی‌افتاد و سرمربی تیم با شناخت از تیم نتایج بهتری می‌گرفت، قطعا آن‌ها اکنون با اختلاف، صدرنشین این رقابت‌ها بودند. ریکاردو ساپینتو برای فصل جدید بهتر است بماند و استقلال با مربی جدید وارد رقابت‌ها نشود چون ممکن است همان اتفاق اول فصل تکرار شود.

بازیکن پیشین استقلال اضافه کرد: پرسپولیس، استقلال و سپاهان در لیگ امسال خوب کار کردند اما اکنون هم شانس اول قهرمانی، پرسپولیس است. البته پرسپولیس با کوچک‌ترین لغزش، صدر جدول را از دست خواهد داد چون سپاهان تیم بسیار خوبی است و فوتبال خوبی ارائه می‌دهد. آنها در طول فصل بازی‌های زیبایی ارائه دادند. در مجموع نمی‌شود قهرمان را پیش بینی کرد.

او در رابطه با تیم‌های سقوط کننده در لیگ بیست‌ودوم نیز گفت: قطعا یکی از تیم‌ها نفت مسجدسلیمان است. آن‌ها شرایط خوبی ندارند و جای تاسف دارد که دو تیم نفتی و پر طرفدار کشور در این شرایط قرار بگیرند. فوتبال از آنجا آمده است. مگر می‌شود شرایط آن‌ها به این صورت شود؟

سیدعباسی اضافه کرد: رقابت برای بقا بین مس کرمان و صنعت نفت جذاب است اما کار هر دو تیم سخت است و باید دید در نهایت، کدام تیم می‌ماند.

انتهای پیام




ساپینتو بهتر است بماند/ جنگ بقا بین مس و صنعت نفت، جذاب است

منبع: ایـسنا
? ساپینتو بهتر است بماند/ جنگ بقا بین مس و صنعت نفت، جذاب است