ساپینتو: امیدوارم مس جادوگری نکند؛ فردا ۹۰ دقیقه می‌جنگیم

تهران- فت فتو- سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: فردا خوشحال هستم که هواداران استقلال به ورزشگاه می‌آیند، ما می‌جنگیم برای برد برد، از دقیقه اول تا دقیقه ۹۰ برای پیروزی تلاش می‌کنیم و امیدوارم هواداران تشویقمان کنند. به گزارش فت فتو؛ «ریکاردو ساپینتو» چهارشنبه شب در نشست خبری پیش از بازی استقلال و مس کرمان […]

تهران- فت فتو- سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: فردا خوشحال هستم که هواداران استقلال به ورزشگاه می‌آیند، ما می‌جنگیم برای برد برد، از دقیقه اول تا دقیقه ۹۰ برای پیروزی تلاش می‌کنیم و امیدوارم هواداران تشویقمان کنند.

به گزارش فت فتو؛ «ریکاردو ساپینتو» چهارشنبه شب در نشست خبری پیش از بازی استقلال و مس کرمان در هفته سوم لیگ برتر باشگاه‌های ایران، اظهار داشت: مس کرمان مقابل پیکان به یک پیروزی پر گل دست یافت و می‌توان گفت دست به یک شگفتی بزرگ زد!

وی افزود: مس کرمان به اندازه استقلال در لیگ برتر امتیاز دارد، در فوتبال ایران تیم ضعیفی نداریم، همه تیم‌ها خوب و با انگیزه هستند. آنها فردا مقابل ما به زمین می‌آیند تا امتیاز بگیرند و می‌خواهد از اشتباهات ما برای رسیدن به گل استفاده کند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: من ایده‌های زیادی در خط حمله و دفاع استقلال دارم و فقط می‌خواهم این ایده‌ها پیاده و اجرایی شود. بازیکنانم شرایط و رفتارهای خوبی در تمرین دارند و همان‌ها را هم به بازی انتقال می‌دهند.

ساپینتو تصریح کرد: در بازی‌های گذشته از اشتباهات کوچک ما استفاده کردند و ما هم گل خوردیم اما ما تیمی نیستیم که منتظر تیم حریف بمانیم. 

وی در پاسخ به این پرسش که به حریف فردای شما اتهام جادوگری می‌زنند و شما تا حالا با چنین مساله‌ای برخورد کرده‌اید یا خیر؟ اعلام کرد: امیدوارم چنین کاری انجام ندهند و دوست ندارم به این مساله اعتقادی نداشته باشم، یک نفر دیروز به من گفت در فوتبال هر چیزی امکانپذیر است و جواب دادم بله هر چیزی امکانپذیر است، خیلی از مربیان را می‌شناسم که خرافاتی هستند برخوردی نداشتم. من مذهبی هستم اما خرافاتی نیستم. من اعتقاد دارم ولی اینها را قاطی هم نمی‌کنم.

سرمربی استقلال اعلام کرد: ما با سیستم‌های مختلف کار می‌کنیم و در هر بازی استراتژی آن بازی را دارد. فردا هم می‌بینید که چه برنامه‌ای برای بازی داریم. اکنون نمی‌توانم راجع به بازیکنانی که بازی می‌کنند یا نمی‌کنند صحبت کنم.

وی درباره اتفاقت حاشیه‌ای انزلی که منجر به جریمه وی شد اظهار داشت: هیچکس نباید به شخص دیگری بی‌احترامی کند اما تحریک را دوست ندارم اما گروه پزشکی در آن بازی من را تحریک کرد. باید خنثی می‌شدند. آنها برای حمایت از تیم‌شان نیامده بودند آنها باید کار خودشان را انجام می‌دادند. نباید جلوی مربی حریف خوشحالی کنند این عادلانه نبود. ببخشید که من عالی نیستم. این حرکت آنها تحریک خیلی بزرگی بود. اما من مربی باید رفتار خوبی داشته باشم ولی من را تحریک نکنند چون این یک بازی عاطفی است.

سرمربی استقلال درباره اینکه ممکن است از داوران کارت قرمز بگیرد، گفت: امیدوارم هیچ وقت با من ناعادلانه رفتار نکنند. من همیشه رفتار خوبی دارم با داوران اما بعضی‌ جاها ممکن است من موافق رفتار آنها نباشم و شخصاً در آخر بازی با آنها صحبت کردم و خیلی هم مؤدبانه صحبت کردم. به عنوان یک فرد متمدن ممکن است افراد عقاید مختلفی داشته باشند و باید این را قبول کنند که جروبحث کنیم.




ساپینتو: امیدوارم مس جادوگری نکند؛ فردا ۹۰ دقیقه می‌جنگیم

منبع: ایرنـا
? ساپینتو: امیدوارم مس جادوگری نکند؛ فردا ۹۰ دقیقه می‌جنگیم