سامری: لیگ امسال بسکتبال چشم‌انداز خوبی دارد

سرمربی تیم بسکتبال خانه بسکتبال خوزستان گفت: امسال بازیکنان جوان خوبی در لیگ حضور دارند که یک چشم‌انداز خوب برای سال‌های آینده این رشته در ایران است. حماد سامری در گفت‌وگو با فت فتو، درباره آخرین وضعیت تیم خانه بسکتبال خوزستان توضیح داد: خدا را شکر پس از دو هفته تست‌های بچه‌ها ما منفی شد و […]

سرمربی تیم بسکتبال خانه بسکتبال خوزستان گفت: امسال بازیکنان جوان خوبی در لیگ حضور دارند که یک چشم‌انداز خوب برای سال‌های آینده این رشته در ایران است.

حماد سامری در گفت‌وگو با فت فتو، درباره آخرین وضعیت تیم خانه بسکتبال خوزستان توضیح داد: خدا را شکر پس از دو هفته تست‌های بچه‌ها ما منفی شد و ان‌شاءالله امروز می‌توانیم عازم تهران شویم تا برای بازی روز دوشنبه آماده باشیم. 

او درباره سخت بودن کار شاگردانش نیز گفت: قطعا به دلیل شرایطی که پیش  آمد کار تیم ما سخت‌تر شد. ما بازی دوستانه‌ای نداشتیم و فرصت کافی هم نبود. به دلیل مشکلی که کرونا ایجاد کرد نیز تمرینات تعطیل بود و در مجموع عقب‌تر از سایر تیم‌ها هستیم، اما امسال بحث تیم ما بردن و نتیجه گیری نیست. امسال یک تیم جوان زیر ۲۳ سال داریم که صرفا می‌خواهیم آن‌ها را آماده سال‌های بعد و بسکتبال ایران کنیم. 

سامری ادامه داد: نصف بازیکنان تیم یا بیش‌تر از ۷۰ درصد تیم تا الان لیگ برتر نبوده‌اند. تعداد کمی از آن‌ها هم شاید سال دومی هست که در لیگ بازی می‌کنند. هدف ما این است که امسال جوانان خوبی را به بسکتبال ایران معرفی کنیم. با توجه به شرایطی که تیم را بستیم و بازیکن ۱۶ تا ۱۷ ساله داریم، هدف نهایی تنها معرفی آن‌ها است.

سرمربی تیم خانه بسکتبال، در پاسخ به این سوال که آیا با شرایطی که اظهار می‌کند، تیم او می‌تواند نتایج قابل قبولی در لیگ امسال بگیرد؟ توضیح داد: قطعا همه تلاش خود را خواهیم کرد تا نتایج آبرومندانه را به دست آورده و جوانان خوبی را معرفی کنیم. البته مسائلی هست که نیاز به زمان دارد تا بازیکنان به شرایط مسابقه برسند. بازیکنان ما چون در این سطح بازی نکرده‌اند به کار و صبر زیادی احتیاج دارند. مطمئنا اگر برنامه‌ها پیش برود یک تیم جوان و خوبی خواهیم بود که نشان می‌دهد این بازیکنان حرف‌های زیادی در آینده خواهند داشت.

او درباره لیگ امسال نیز گفت: در لیگ امسال تعداد زیاد بازیکنان جوان به نظرم می‌تواند چشم انداز خوبی باشد. تیمی مثل مس کرمان مدافع قهرمانی گرگان را برد و تیم اکسون هم بازی پایاپایی با مهرام انجام داد. همه این موارد نوید روزهای خوبی را می‌دهد که جوانان ما بیش‌تر تلاش می‌کنند و سال‌های بعد تعداد بازیکنان خوب افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام 




سامری: لیگ امسال بسکتبال چشم‌انداز خوبی دارد

منبع: ایــسنا
?سامری: لیگ امسال بسکتبال چشم‌انداز خوبی دارد : اخبار استان کرمان – ورزشی