سامان دهی کامیون ها در بردسیر

رییس پلیس راهور بردسیر گفت : ورود کامیون به محدوده شهر بردسیر از تمام مسیر‌ها ممنوع است. سروان محیاپور  گفت: همچنین تردد وسایل نقلیه بیش از وزن ۶ و نیم تن در سطح شهر مطابق مقررات ممنوع است و کاربری این نوع وسایل نقلیه، فقط برای حمل بار با تناژ سنگین و برای تردد در […]

رییس پلیس راهور بردسیر گفت : ورود کامیون به محدوده شهر بردسیر از تمام مسیر‌ها ممنوع است.

سروان محیاپور  گفت: همچنین تردد وسایل نقلیه بیش از وزن ۶ و نیم تن در سطح شهر مطابق مقررات ممنوع است و کاربری این نوع وسایل نقلیه، فقط برای حمل بار با تناژ سنگین و برای تردد در جاده‌های بین شهری است.

او گفت: در صورت نیاز به ورود هرگونه وسیله نقلیه بیش از ۶ و نیم تن، تردد این وسایل نقلیه باید با هماهنگی قبلی و کسب مجوز در ساعات و مسیر‌های تعیین شده توسط راهنمایی و رانندگی و فرماندهی انتظامی شهرستان بردسیر باشد.

او می گوید: تخریب معابر شهری، ایجاد آلودگی صوتی، آلودگی هوا، طول و عرض نامتناسب با معابر شهری، وجود نقاط کور، اخلال در تردد شهری، ایجاد مزاحمت و لرزش در ساختمان‌های مسکونی و در نهایت افزایش خطر تصادفات فاجعه بار از عمده دلایل اعمال قانون برای ایجاد این محدودیت‌ برای کامیون ها است.

سروان محیاپور گفت: با هماهنگی انجام شده با شهرداری و فروشگاه‌های مصالح ساختمانی، برای رانندگان این نوع وسایل مجوز و کارت مخصوص تردد صادر می‌شود.

به گفته رییس پلیس راهور بردسیر، در صورت هرگونه ناهماهنگی و بی توجهی افراد به مقررات، ضمن اعمال قانون، کامیون یا تریلر برابر هماهنگی قضایی انجام شده توقیف و با متخلف برابر ضوابط بعدی برخورد خواهد شد.

رییس پلیس راهور بردسیر گفت: خوشبختانه بردسیر از پارکینگ مناسب و بزرگ برای پارک کامیون‌ها برخوردار است لذا شایسته است مالکان و رانندگان محترم این قبیل وسایل نقلیه با نهایت همکاری از ورود به محدوده شهری پرهیز کنند.

فت فتو کرمان کرمان




سامان دهی کامیون ها در بردسیر

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? سامان دهی کامیون ها در بردسیر