سامانه مها در شهرستان‌های سیرجان، شهربابک و راور افتتاح شد

کرمان -فت فتو-فرمانده انتظامی استان کرمان در دومین روز از هفته ناجا به صورت وبینار سامانه مها(مرکز هشدار الکترونیک) را در شهرستان های سیرجان، شهربابک و راور افتتاح کرد. به گزارش روز یکشنبه فت فتو به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس،سردار “عبدالرضا ناظری”در این جلسه به بعد روانی سرقت طلا فروشی، بانک و امثال آنها در یک شهر […]

کرمان -فت فتو-فرمانده انتظامی استان کرمان در دومین روز از هفته ناجا به صورت وبینار سامانه مها(مرکز هشدار الکترونیک) را در شهرستان های سیرجان، شهربابک و راور افتتاح کرد.

به گزارش روز یکشنبه فت فتو به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس،سردار “عبدالرضا ناظری”در این جلسه به بعد روانی سرقت طلا فروشی، بانک و امثال آنها در یک شهر بر مردم اشاره و بیان کرد: ما باید با استفاده از سامانه مها و اولویت بندی بر حسب مشاغل مهم و ترغیب مردم کارهای پیشگیرانه زیادی را انجام دهیم.

وی اظهارداشت:باید بر سرعت تجهیز اماکن و صنوف به نصب سامانه مها افزود زیرا همیشه سارقان و مجرمان سعی می کنند از فنون جدید برای خنثی سازی تجهیزات پیشگیرانه استفاده کنند. 

وی به شهرستان های بزرگی مانند سیرجان که گردش مالی و سرمایه بیشتری در سطح استان دارند اشاره و تصریح کرد:باید با همکاری و همیاری فرمانداران و مسئولان شهرستان ها سرعت تجهیز را خصوصا در اماکن و تاسیسات و ادارات دولتی بالا برد تا از بروز خسارات مالی و امنیتی جلوگیری کرد.

فرمانده انتظامی استان کرمان همچنین مهمترین تکلیف را گسترش فرهنگ مردم در خصوص استفاده از سامانه مها دانست و گفت:هرچه می توانیم باید در حوزه پیشگیری از وقوع جرم انجام دهیم و با تبلیغات مفید و موثر مردم را از وجود چنین ظرفیت هایی آگاه کنیم.

وی ادامه داد:نیروی انتظامی امروز به دنبال جاری کردن و تقدم پیشگیری در حوزه جرائم است.

سرپرست مرکز هشدار الکترونیک (مها) نیز در آیین افتتاح سامانه مها سه شهرستان سیرجان، شهربابک و راور تصریح کرد: سامانه مها از ۲ سال قبل به همت و با راهنمایی های فرمانده انتظامی استان افتتاح شده و در حال حاضر ۱۸ شهرستان مجهز به این سیستم هستند.




سامانه مها در شهرستان‌های سیرجان، شهربابک و راور افتتاح شد

منبع:ایرنـا
? سامانه مها در شهرستان‌های سیرجان، شهربابک و راور افتتاح شد