سامانه علم‌سنجی دانشگاه‌های علوم پزشکی افتتاح شد

سامانه علم‌سنجی دانشگاه‌های علوم پزشکی در نشست هم‌اندیشی نخبگان فناور و شرکت‌های دانش‌بنیان با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد. به گزارش نذیر کرمان، در این نشست که دکتر یونس پناهی؛ معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت، دکتر حسین فرشیدی؛ معاون بهداشت وزیر بهداشت، دکتر سید حیدر محمدی؛ معاون وزیر و رئیس […]

سامانه علم‌سنجی دانشگاه‌های علوم پزشکی در نشست هم‌اندیشی نخبگان فناور و شرکت‌های دانش‌بنیان با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد.

به گزارش نذیر کرمان، در این نشست که دکتر یونس پناهی؛ معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت، دکتر حسین فرشیدی؛ معاون بهداشت وزیر بهداشت، دکتر سید حیدر محمدی؛ معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو، دکتر سیدحمید جمال‌الدینی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت و رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی زاهدان، کرمان، کرمانشاه و ایران حضور داشتند، مدیران شرکت‌های دانش بنیان و فناور به بیان مشکلات و مسائل مربوطه پرداختند.

در ادامه این نشست که در ستاد وزارت بهداشت برگزار شد، سامانه علم‌سنجی دانشگاه‌های علوم پزشکی، مرکز نوآوری سلول‌های بنیادی و طب بازساختی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و مراکز و پارک علم و فناوری دانشگاه‌های علوم پزشکی زاهدان، ایران و تهران با حضور دکتر بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد.

به نقل از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در پایان از ۵ شرکت دانش‌بنیان با اهدای لوح تقدیر قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام




سامانه علم‌سنجی دانشگاه‌های علوم پزشکی افتتاح شد

منبع: ایـسنا
? سامانه علم‌سنجی دانشگاه‌های علوم پزشکی افتتاح شد