سامانه ایران من مبنای اجرای مقررات بهداشتی

استاندارکرمان گفت: با فعال شدن سامانه ایران من ، مبنای کنترل و اجرای مقررات بهداشتی و دستورالعملها این سامانه است. به گزارش فت فتو ،علی زینی‌وند در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا استان کرمان گفت: دستگاه‌های دولتی باید به سامانه ایران من متصل شده و تمام کارکنان آنها واکسیناسیون کرونا خود را تکمیل کنند. وی […]

استاندارکرمان گفت: با فعال شدن سامانه ایران من ، مبنای کنترل و اجرای مقررات بهداشتی و دستورالعملها این سامانه است.

به گزارش فت فتو ،علی زینی‌وند در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا استان کرمان گفت: دستگاه‌های دولتی باید به سامانه ایران من متصل شده و تمام کارکنان آنها واکسیناسیون کرونا خود را تکمیل کنند.

وی با بیان اینکه واکسیناسیون اصناف که بیشترین خدمت‌رسانی به مردم را دارند، اهمیت ویژه‌ای دارد و باید این کار انجام شود وما جز استان‌هایی هستیم که در واکسیناسیون پیشرفت خوبی ندارد و باید فرهنگ‌سازی شود.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه ۹۰ درصد افرادی که بر اثر کرونا فوت شدند واکسن نزده بودند و این یک نظر علمی است افزود: مقام معظم رهبری خودشان واکسن زدند و بر انجام واکسیناسیون و عمل به توصیه‌های پزشکی تخصصی تاکید دارند.

وی با بیان اینکه در انجام واکسیناسیون دانش آموزان در مدارس رضایت والدین گرفته شده و به والدین توصیه گردد گفت : مدیران مدارس و معلمان و سایر کادر مدرسه حتما باید واکسینه شده و باید زمینه آن را فراهم کنند.

زینی‌وند با اشاره به اینکه با واکسیناسیون همگانی ابتلا به بیماری کمتر می‌شود گفت: واکسیناسیون همگانی کرونا از شدت بیماری هم می‌کاهد و به طور حتم باید جدی گرفته شود.

وی با بیان اینکه در بحث سفرهای نوروزی تاکنون محدودیتی اعمال نشده و به نظر می‌رسد امسال شاهد سفرهای نوروزی مردم هستیم افزود: فرمانداران ستادهای تسهیل سفر نوروزی را تشکیل دهند.




سامانه ایران من مبنای اجرای مقررات بهداشتی

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? سامانه ایران من مبنای اجرای مقررات بهداشتی