ساماندهی گلزار شهدا کرمان باید سرعت گیرد

کرمان – استاندار کرمان با انتقاد از روند ساماندهی گلزار شهدای کرمان گفت: توسعه زیر ساختها و امکانات در این گلزار باید در اسرع وقت انجام شود. به گزارش فت فتو، محمد مهدی فداکار صبح چهارشنبه در جلسه ستاد ترویج مکتب شهید سلیمانی یکی از ضروریات کرمان را ساماندهی فوری گلزار شهدای کرمان دانست. وی […]

کرمان – استاندار کرمان با انتقاد از روند ساماندهی گلزار شهدای کرمان گفت: توسعه زیر ساختها و امکانات در این گلزار باید در اسرع وقت انجام شود.

به گزارش فت فتو، محمد مهدی فداکار صبح چهارشنبه در جلسه ستاد ترویج مکتب شهید سلیمانی یکی از ضروریات کرمان را ساماندهی فوری گلزار شهدای کرمان دانست.

وی افزود: باید زیر ساختها و امکانات فوری در این گلزار توسعه یابد تا در زمان سالگرد شهید سلیمانی مردم و زائران با مشکل مواجه نشوند.

وی عنوان کرد: حضور زائران در گلزار شهدای کرمان در همه ایام سال به خصوص مناسبت‌های مذهبی افزایش می‌یابد و خدمات به این زائران باید توسعه یابد و همه دستگاه‌ها باید پای کار باشند و در این خصوص نظارت جدی انجام می‌شود.

استاندار کرمان ادامه داد: سال جای با توجه به کنترل کرونا حضور مردمی افزایش می‌یابد و باید آماده پذیرایی از زائران باشیم و در این راستا مردمی سازی این مراسم در دستور کار است.

وی توسعه راههای دسترسی، پارکینگ، خدمات رفاهی و اقامتی در کرمان ضروری است.

کد خبر ۵۵۹۸۵۳۱




ساماندهی گلزار شهدا کرمان باید سرعت گیرد

منبع: مــهر
? ساماندهی گلزار شهدا کرمان باید سرعت گیرد