ساماندهی کوچه های شهر بم به تامین اعتبار نیاز دارد

کرمان – فرماندار بم با اشاره به خاکی بودن اکثر کوچه های این شهر گفت: ساماندهی این معابر به تامین اعتبار در سطح ملی نیاز دارد. هادی شهسوار پور در گفتگو با مهر اظهارداشت: به دلیل عدم تأمین اعتبار برای ساماندهی معابر شهری، بم با مشکلات زیادی مواجه شده است این در حالی است که […]

کرمان – فرماندار بم با اشاره به خاکی بودن اکثر کوچه های این شهر گفت: ساماندهی این معابر به تامین اعتبار در سطح ملی نیاز دارد.

هادی شهسوار پور در گفتگو با مهر اظهارداشت: به دلیل عدم تأمین اعتبار برای ساماندهی معابر شهری، بم با مشکلات زیادی مواجه شده است این در حالی است که اقدامات صورت گرفته در شهر بم با تکیه بر عوارض شهری بوده است.

وی با اشاره به وجود ۳ هزار کوچه خاکی در این شهر افزود: با اعتبارات شهرستان و تکیه بر عوارض شهری امکان آسفالت این معابر وجود ندارد.

وی برتکمیل پروژه‌های نیمه تمام باقیمانده از بازسازی شهر بم تاکید کرد و گفت: در صورت تخصیص اعتباراتی که در نظر گرفته شده است و تأمین قیر رایگان امکان رفع مشکل کوچه‌های خامی مهیا خواهد شد.

وی همچنین بر ایجاد حصار برای نخلستان‌ها در باغ شهر بم تاکید کرد و گفت: پیگیری‌های لازم از سوی دستگاه‌های مربوط برای رفع این مشکل نیز انجام شده است و در این میان همکاری مردم و بخش خصوصی هم راهگشا خواهد بود.

کد خبر ۵۳۸۵۴۶۶




ساماندهی کوچه های شهر بم به تامین اعتبار نیاز دارد

منبع: مــهر
? ساماندهی کوچه های شهر بم به تامین اعتبار نیاز دارد