کل اخبار 112115 اخبار امروز : 64
  • تاریخ : سه شنبه - ۲۵ - اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 14 - May - 2024
  • ساعت :

    ساماندهی و صدور ابلاغ تمامی فرهنگیان استان کرمان تا ۱۵ مرداد‌

    کرمان (فت فتو) – مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت روند ساماندهی نیروی انسانی مدارس استان و صدور ابلاغ تمامی همکاران فرهنگی تا ۱۵ مرداد ‌سال جاری انجام می‌شود. به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، رضا رضایی در گردهمایی کارشناسان امور اداری ادارات آموزش و پرورش […]

    کرمان (فت فتو) – مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت روند ساماندهی نیروی انسانی مدارس استان و صدور ابلاغ تمامی همکاران فرهنگی تا ۱۵ مرداد ‌سال جاری انجام می‌شود.

    به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، رضا رضایی در گردهمایی کارشناسان امور اداری ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان با بیان اینکه آموزش و پرورش سرمایه دارترین وزارت خانه از نظر منابع انسانی است، خاطر نشان کرد: دانش آموزان و فرهنگیان مهمترین دارایی نظام تعلیم و تربیت هستند و باید زمینه لازم جهت استفاده بهینه از منابع انسانی آموزش و پرورش فراهم شود.

    وی از امور اداری به عنوان مهمترین و اصلی ترین حوزه در آموزش و پرورش نام برد و افزود: نقش موثر امور اداری به عنوان قلب تپنده آموزش و پرورش در رضایت مندی ارباب رجوع و جلب اعتماد فرهنگیان انکارناپذیر است.

    رضایی اظهار کرد: روند ثبت نام نقل و انتقالات فرهنگیان در استان از ۱۸ خرداد ماه ‌در استان آغاز شده و متقاضیان می توانند تا ۱۰ خرداد نسبت به ثبت درخواست خود در سایت profile.medu.ir اقدام کنند.

    مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از نقل و انتقالات به عنوان یکی از مهمترین برنامه های آموزش و پرورش در تابستان نام برد و بر ایجاد توازن و تعادل در نیروی انسانی شهرستان ها و مناطق در قالب برنامه نقل و انتقالات تاکید کرد.

    رضا رضایی، ساماندهی نیروی انسانی را مهمترین ساماندهی در آموزش و پرورش دانست و گفت: ابلاغ تمامی همکاران فرهنگی استان تا ۱۵ مرداد ماه صادر می شود.

    بر پایه این گزارش، گردهمایی کارشناسان امور اداری ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان با حضور مدیر کل آموزش و پرورش به منظور بررسی روند نقل و انتقالات و ساماندهی نیروی انسانی برگزار شد‌.




    ساماندهی و صدور ابلاغ تمامی فرهنگیان استان کرمان تا ۱۵ مرداد‌

    منبع: پــانا
    ? ساماندهی و صدور ابلاغ تمامی فرهنگیان استان کرمان تا ۱۵ مرداد‌

    نوشته های مشابه

    گسترش اعتراضات به تخلفات انتخاباتی در شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه
    19 - اسفند - 1402

    گسترش اعتراضات به تخلفات انتخاباتی در شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه

    موجی از گزارش‌ها و اعتراضات شهروندان در شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه در استان کرمان، نشان از نارضایتی گسترده نسبت به نحوه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی دارد.

    چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز برگزار شد
    30 - بهمن - 1402

    چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز برگزار شد

    بم (نذیر کرمان) – مدیر آموزش و پرورش شهرستان بم از برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز همزمان با اعیاد شعبانیه خبر داد. حسین الله‌آبادی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه بیان کرد: قرآن، تنها کتابی است که از زمان نزول تاکنون دستخوش تغییر نشده و هرکس که برای احیای فرهنگ قرآنی تلاش […]

    جایگاه جانبازان نزد خداوند بسیار رفیع است
    28 - بهمن - 1402

    جایگاه جانبازان نزد خداوند بسیار رفیع است

    کرمان (نذیر کرمان) – مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به جایگاه والای جانبازان نزد پروردگار گفت: ایثارگران و جانبازان برای جهاد در راه خدا از مال و جان خود می‌گذرند. مراسم تجلیل از دانش‌آموزان و فرهنگیان جانباز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان همزمان با سالروز ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز با […]

    راهپیمایی عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان/ فیلم
    27 - بهمن - 1402

    راهپیمایی عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان/ فیلم

    کرمان (نذیر کرمان) – مردم عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان استان کرمان همزمان با سراسر کشور، راهپیمایی ۲۲ بهمن را برگزار کردند. راهپیمایی عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان/ فیلم منبع: پــانا ? راهپیمایی عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان/ فیلم

    ارسال دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برو بالا
    google-site-verification=LpVT_XOmM0mXIQSH9gdbeL6NcB6rRetHYPJ3RBKu11A