ساماندهی نیروی انسانی اساسی‌ترین کار ما در پروژه مهر است

مدیر آموزش وپرورش کهنوج گفت: ساماندهی نیروی انسانی اساسی‌ترین کار ما در پروژه مهر است. به گزارش  خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش عنایت الله امیری مدیر آموزش و پرورش در جلسه ساماندهی نیروی انسانی با تاکید بر انجام فعالیت‌های پروژه مهر گفت: ساماندهی نیروی انسانی […]

مدیر آموزش وپرورش کهنوج گفت: ساماندهی نیروی انسانی اساسی‌ترین کار ما در پروژه مهر است.

به گزارش  خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش عنایت الله امیری مدیر آموزش و پرورش در جلسه ساماندهی نیروی انسانی با تاکید بر انجام فعالیت‌های پروژه مهر گفت: ساماندهی نیروی انسانی اساسی‌ترین کار ما در پروژه مهر است.

مدیر آموزش‌و‌پرورش شهرستان کهنوج در ادامه افزود: ساماندهی نیروی انسانی ما باید به گونه‌ای باشد که هم رضایت‌مندی را برای معلمان

بوجود بیاورد و هم کلاس ما در آغاز مهر بدون معلم نباشد. 

امیری همچنین با اشاره به شروع فصل نقل‌و‌انتقالات فرهنگیان و حساسیت موضوع اظهار داشت: برنامه‌ریزی مناسب برای شرکت در جلسه تفاهم نامه استان می‌تواند مسیر ما را برای ساماندهی مناسب هموار کند.

شایان ذکر است، در ادامه اعضای کارگروه ساماندهی نیروی انسانی به بحث، تبادل نظر و برنامه‌ریزی در خصوص اهداف مورد بحث پرداختند.

انتهای خبر/




ساماندهی نیروی انسانی اساسی‌ترین کار ما در پروژه مهر است

منبع:آرمـان
? ساماندهی نیروی انسانی اساسی‌ترین کار ما در پروژه مهر است