ساماندهی اصناف فعال در بزرگ‌راه‌ شمالی شهر کرمان

کرمان – مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرمان از طرح شناسایی اصناف فعال در بزرگ‌راه‌ شمالی شهر، برای ساماندهی آنها خبر داد. به گزارش نذیر کرمان به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمان، امیر هاشمی افزود: در فاز اول این طرح، اصناف فعال در بزرگ‌راه‌های شمالی، شامل صنف سنگ‌فروشان، نمایشگاه‌های خودرو، […]

کرمان – مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرمان از طرح شناسایی اصناف فعال در بزرگ‌راه‌ شمالی شهر، برای ساماندهی آنها خبر داد.

به گزارش نذیر کرمان به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمان، امیر هاشمی افزود: در فاز اول این طرح، اصناف فعال در بزرگ‌راه‌های شمالی، شامل صنف سنگ‌فروشان، نمایشگاه‌های خودرو، تعویض‌روغنی‌ها، لوازم یدکی‌ها، ابزارآلات، لوازم بهداشتی‌ها، مصالح‌فروشی‌ها و … ساماندهی خواهند شد.

وی اظهار داشت: طی اجرای این طرح، به اصنافی که باعث ایجاد سدمعبر می‌شوند، اخطار داده شده تا قانون سدمعبر را رعایت کرده و برای مردم مزاحمت ایجاد نکنند.

هاشمی، از همه صنوفی که این مورد و قوانین را رعایت می‌کنند و نیز همکاران حوزه اجرایی این سازمان که در راه اجرای این طرح و سایر طرح‌های مشابه تلاش می‌کنند، قدردانی کرد.

کد خبر ۵۹۰۸۳۵۹




ساماندهی اصناف فعال در بزرگ‌راه‌ شمالی شهر کرمان

منبع: مــهر
? ساماندهی اصناف فعال در بزرگ‌راه‌ شمالی شهر کرمان