ساماندهی اتباع خارجی نیاز به تصمیمات کلان کشوری دارد

کرمان- فرماندار رفسنجان گفت: ساماندهی اتباع خارجی غیرمجاز کار سخت و دشواری است و نیاز به تصمیمات کلان کشوری دارد. به گزارش نذیر کرمان، حسین رضایی عصر چهارشنبه در کمیته اقتصادی اتباع بیگانه در محل دفتر معاونت توسعه و برنامه ریزی فرمانداری رفسنجان گفت: ساماندهی اتباع بیگانه نیاز به تصمیمات کلان کشوری دارد؛ چرا که […]

کرمان- فرماندار رفسنجان گفت: ساماندهی اتباع خارجی غیرمجاز کار سخت و دشواری است و نیاز به تصمیمات کلان کشوری دارد.

به گزارش نذیر کرمان، حسین رضایی عصر چهارشنبه در کمیته اقتصادی اتباع بیگانه در محل دفتر معاونت توسعه و برنامه ریزی فرمانداری رفسنجان گفت: ساماندهی اتباع بیگانه نیاز به تصمیمات کلان کشوری دارد؛ چرا که آن‌ها از یارانه‌های ایرانی‌ها در حوزه‌های مختلف آب، برق، گاز، آرد و نان، بهداشت وسایر موارد به طور یکسان با ایرانی‌ها، بهره‌مند هستند.

حسین رضایی با بیان اینکه ساماندهی اتباع غیرمجاز در شهرستان کار سخت و دشواری است، افزود: عمده آن‌ها در محل چاه موتورهای آب کشاورزی یا در کارگاه‌های ضایعاتی استقرار دارند که فاقد هویت هستند؛ لذا نظارت و شناسایی آن‌ها باید در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به لزوم سطح بندی مشاغل برای اتباع خارجی تصریح کرد: باید آمار و میزان اشتغال اتباع خارجی را در صنوف مختلف احصا و جمع آوری کرد تا بتوان بر اساس این آمار، تصمیم گیری کرد و ساماندهی شوند.

کد خبر ۵۸۱۰۷۱۰




ساماندهی اتباع خارجی نیاز به تصمیمات کلان کشوری دارد

منبع: مــهر
? ساماندهی اتباع خارجی نیاز به تصمیمات کلان کشوری دارد