سال گذشته رکورد ۵۰ ساله شرکت ملی گاز را شکستیم

نذیر کرمان/کرمان مدیرعامل سابق شرکت گاز استان کرمان گفت: در سال گذشته رکورد بیش از ۵۰ سال شرکت ملی گاز را شکستیم به طوری که به ۹ شهر و ۳۸۰ روستا گازرسانی شد. منوچهر فلاح صبح امروز ۲۴ مردادماه در آئین معارفه مدیرعامل جدید شرکت گاز استان کرمان با بیان این مطلب که کارکنان این […]

نذیر کرمان/کرمان مدیرعامل سابق شرکت گاز استان کرمان گفت: در سال گذشته رکورد بیش از ۵۰ سال شرکت ملی گاز را شکستیم به طوری که به ۹ شهر و ۳۸۰ روستا گازرسانی شد.

منوچهر فلاح صبح امروز ۲۴ مردادماه در آئین معارفه مدیرعامل جدید شرکت گاز استان کرمان با بیان این مطلب که کارکنان این شرکت شهادت می‌دهند در مدت پنج سال و چند ماه در شرکت گاز چه گذشت و در ادامه با یادآوری قول‌هایی که در سال ۹۷ در روز معارفه خود داده، اظهار کرد: آیا تحول خاصی در این شرکت رخ نداده؟ آیا شرکت گاز استان برترین شرکت کشور نشده است؟

او با تبیین وضعیت گازرسانی استان کرمان قبل از مدیریت خود، بیان کرد: در سال ۹۷ زیر ۵۰ درصد از جمعیت مردم استان از نعمت گاز برخوردار بودند.

مدیرعامل سابق شرکت گاز استان کرمان با بیان این مطلب که امروز حدود ۹۰ درصد جمعیت استان کرمان از نعمت گاز برخوردارند، اظهار کرد: طی پنج سال گذشته ۱۰۰۰ روستا و ۲۷ شهر گازدار شده‌اند و بیش از ۱۱ هزار کیلومتر لوله‌گذاری انجام شد.

به گزارش نذیر کرمان، حجت‌الاسلام مهدی عرب‌پور امام جمعه موقت کرمان نیز در این آئین گفت: تقوا دارای دو شاخه فردی و اجتماعی است که بسط عدالت، برخورد با فتنه‌ها و ایجاد الفت و وحدت از مصادیق تقوای اجتماعی است.

او توزیع عادلانه منابع و اموال عمومی در بین آحاد جامعه را یکی از اهداف نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود: بسط عدالت زمینه وحدت و اخوت و دوری از تفرقه ایجاد می‌کند و امنیت پایدار در سایه عدالت محقق می‌شود.

امام جمعه موقت کرمان با بیان این مطلب که بسط عدالت نیاز به خدمت دارد، مسئولان برای گسترش عدالت تلاش می‌کنند، در ادامه با اشاره به گازرسانی به نقاط مختلف استان اظهار کرد: خوشحالیم که در روستاها نیز گازرسانی شده است.

عرب‌پور با یادآوری اقدامات شرکت گاز در استان کرمان‌، عنوان کرد: از تلاش‌های ارزنده منوچهر فلاح (مدیرعامل سابق شرکت گاز استان کرمان) تشکر و برای محمدرضا سلیمانی (مدیرعامل جدید) آرزوی توفیق می‌کنم.

انتهای پیام




سال گذشته رکورد ۵۰ ساله شرکت ملی گاز را شکستیم

منبع: ایـسنا
? سال گذشته رکورد ۵۰ ساله شرکت ملی گاز را شکستیم