سال تحصیلی حوزه‌های علمیه استان کرمان آغاز شد

سال تحصیلی حوزه‌های علمیه استان کرمان با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در مدرسه علمیه صالحیه معصومیه آغاز شد. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، سال تحصیلی حوزه‌های علمیه استان کرمان صبح امروز با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه […]

سال تحصیلی حوزه‌های علمیه استان کرمان با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در مدرسه علمیه صالحیه معصومیه آغاز شد.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، سال تحصیلی حوزه‌های علمیه استان کرمان صبح امروز با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان در مدرسه علمیه صالحیه معصومیه آغاز شد.

در این آیین حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان به رسالت حوزه‌های علمیه اشاره کرد و اظهار داشت: فقه و فقاهت که به معنای علم و فهم و درک است از مهمترین رسالت‌های حوزه است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با بیان اینکه عدالت، عزم جزم و رعایت از دیگر رسالت‌های حوزه‌های علمیه است، گفت: افرادی که وارد حوزه می‌شوند اگر به این رسالت‌ها توجه کنند، موفق خواهند شد.

آیت‌الله نورمفیدی: تحصیل، تهذیب و تبلیغ از وظایف مهم حوزه‌های علمیه است
آیت‌الله اعرافی: بنیاد نخبگان تعامل خود را با حوزه‌های علمیه افزایش دهد
دبیر شورای‌عالی حوزه‌های علمیه: نقش عالمان دین در جامعه اسلامی نقشی کلیدی است
مدیر حوزه‌های علمیه: حوزویان برای پاسخگویی به شبهات باید تکنیک و مهارت هنری را فرابگیرند

حجت‌الاسلام عباس سلمه‌ای مدیر حوزه‌های علمیه استان کرمان نیز در این آیین با بیان اینکه امسال بیش از ۶۰۰ نفر در ۲۵ مرکز آموزشی حوزه‌های علمیه در استان کرمان ثبت نام کردند، اظهار داشت: بعد از برگزاری یک ترم آموزشی و گزینش، یک سوم این افراد جذب حوزه‌ها می‌شوند.

مدیر حوزه‌های علمیه استان کرمان با اشاره به اینکه امسال برای اولین بار رشته تخصصی مشاوره در کرمان راه‌اندازی شده، گفت: در حال حاضر تعداد رشته‌های تخصصی در مدارس علمیه استان کرمان به ۷ رشته رسیده است.

انتهای پیام/۵۱۱/




سال تحصیلی حوزه‌های علمیه استان کرمان آغاز شد

منبع: تسنــیم
? سال تحصیلی حوزه‌های علمیه استان کرمان آغاز شد