سال تحصیلی جدید در کرمان آغاز شد/ توجه به آموزش و پرورش در کنار هم

نذیر کرمان/کرمان مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: هیچ‌ کدام از برنامه‌ها را فدای دیگر برنامه‌ها نمی‌کنیم و بال آموزش و بال پرورش را با هم داریم. رضا رضایی صبح امروز اول مهرماه در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید در مدرسه ابتدائی دخترانه شاهد کرمان اظهار کرد: شعار سال تحصیلی جدید “یکصدا ایران، مدرسه […]

نذیر کرمان/کرمان مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: هیچ‌ کدام از برنامه‌ها را فدای دیگر برنامه‌ها نمی‌کنیم و بال آموزش و بال پرورش را با هم داریم.

رضا رضایی صبح امروز اول مهرماه در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید در مدرسه ابتدائی دخترانه شاهد کرمان اظهار کرد: شعار سال تحصیلی جدید “یکصدا ایران، مدرسه قوی، ایران قوی” است.

وی با گرامیداشت هفته دفاع‌ مقدس بیان کرد: در هشت سال دفاع مقدس بیش از ۲۲۰ هزار شهید تقدیم کردیم تا این نظام پابرجا و استوار بماند و باید قدردان ایثارگران، جانبازان و شهدا باشیم.

رضایی افزود: تلاش ما این است در آموزش و پرورش بتوانیم انسانی تمام‌ساحتی تربیت کنیم تا وقتی فرد از مدرسه به دانشگاه می‌رود هر آنچه برای انسان کامل نیاز است را داشته باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان از کسب پنج رتبه تک رقمی کنکور امسال توسط دانش‌آموزان کرمانی خبر داد و گفت: هیچ‌ کدام از برنامه‌ها را فدای دیگر برنامه‌ها نمی‌کنیم و بال آموزش و بال پرورش را با هم داریم.

گفتنی است: مراسم آغاز سال تحصیلی جدید در کرمان با حضور معاون استاندار، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس، فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی و جمعی از مسولان در مدرسه ابتدائی دخترانه شاهد شهر کرمان برگزار شد.

در این مراسم به طور همزمان”زنگ شکوفه‌های مهر” و “ایثار و مقاومت” “عاطفه‌ها” و “یاریگران زندگی” (در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی) توسط دختران شهید ناصر بشنام(از شهدای نیروی انتظامی) نواخته شد.

انتهای پیام




سال تحصیلی جدید در کرمان آغاز شد/ توجه به آموزش و پرورش در کنار هم

منبع: ایـسنا
? سال تحصیلی جدید در کرمان آغاز شد/ توجه به آموزش و پرورش در کنار هم