سال آینده در استان کرمان محدودیتی برای انعقاد قرارداد ثبتی نداریم

کرمان- رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: در سال آینده هیچ محدودیتی برای انعقاد قراردادهای استان کرمان وجود ندارد و نهایت برون‌سپاری را در این حوزه خواهیم داشت. به گزارش نذیر کرمان به نقل از روابط عمومی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان، حسن بابایی شامگاه شنبه با سیدمهدی هاشمی مدیرکل […]

کرمان- رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: در سال آینده هیچ محدودیتی برای انعقاد قراردادهای استان کرمان وجود ندارد و نهایت برون‌سپاری را در این حوزه خواهیم داشت.

به گزارش نذیر کرمان به نقل از روابط عمومی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان، حسن بابایی شامگاه شنبه با سیدمهدی هاشمی مدیرکل ثبت استان کرمان که به منظور بازدید میدانی در واحد ثبتی کهنوج حضور داشت، ارتباط تلفنی برقرار کرد.

وی افزود: در سفرهای استانی، کارکنان مجموعه ثبت اسناد و املاک استان کرمان را افرادی پرتوان و با انگیزه دیدم.

بابایی بیان کرد: امیدوارم با این نیروی انسانی کارآمد، کرمان به جایگاه واقعی خود در امر حدنگاری برسد.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور تاکید کرد: از سال گذشته با هدف تسریع در اتمام حدنگاری به عنوان مطالبه جدی مقام معظم رهبری، قراردادهای نقشه‌برداری با شرکت‌های مشاور منعقد شده است.

وی در پایان تصریح کرد: در سال آینده هیچ محدودیتی برای انعقاد قراردادهای استان کرمان وجود ندارد و نهایت برون‌سپاری را در این حوزه خواهیم داشت.

کد خبر ۵۹۸۱۰۷۲




سال آینده در استان کرمان محدودیتی برای انعقاد قرارداد ثبتی نداریم

منبع: مــهر
? سال آینده در استان کرمان محدودیتی برای انعقاد قرارداد ثبتی نداریم