ساعت ۸ دوشنبه میعادگاه کرمانی‌ها برای بدرقه شهید هشت ساله سیرجان

کرمان – فت فتو – رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان از تشییع پیکر دانش‌آموز شهید “علی‌اصغر لری گویینی” ساعت هشت صبح فردا (دوشنبه) از مقابل حسینیه ثارالله کرمان خبر داد و گفت: همچنین آیین وداع با این شهید از ساعت هفت صبح در این مکان برگزار […]

کرمان – فت فتو – رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان از تشییع پیکر دانش‌آموز شهید “علی‌اصغر لری گویینی” ساعت هشت صبح فردا (دوشنبه) از مقابل حسینیه ثارالله کرمان خبر داد و گفت: همچنین آیین وداع با این شهید از ساعت هفت صبح در این مکان برگزار می‌شود.

مهران باهری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار فت فتو افزود: آیین وداع با دانش آموز شهید علی اصغر لری گویینی در حسینیه ثارالله شهر کرمان برگزار می شود.

وی ادامه داد: همچنین بعد از برگزاری آیین وداع، پیکر شهید دانش آموز لری گویینی بر دوش اهالی استان کرمان از مقابل حسینیه ثارالله تا چهارراه کاظمی این شهر تشییع می شود.

وی تصریح کرد: پیکر شهید علی اصغر لری گویینی بعد از تشییع در کرمان به منظور تدفین در گلزار شهدای سیرجان، به این شهر منتقل خواهد شد.

علی اصغر لری گویینی دانش آموز مدرسه عشایری کعبه در روستای چاه قوسکی شهرستان سیرجان بود که در حادثه تروریستی حرم شاهچراغ شیراز به شهادت رسید.

پدر و برادر سه ساله علی اصغر نیز در این حادثه مجروح شدند و در بیمارستانی در شیراز بستری هستند.

غروب روز چهارشنبه (چهارم آبان ۱۴۰۱) فردی مسلح با حمله به زائران و خادمان حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در شهر شیراز ۱۳ نفر از جمله چند کودک و زن را به شهادت رساند و بنا بر آخرین اعلام مسئولان استان فارس، ۳۰ نفر را مجروح کرد.




ساعت ۸ دوشنبه میعادگاه کرمانی‌ها برای بدرقه شهید هشت ساله سیرجان

منبع: ایرنـا
? ساعت ۸ دوشنبه میعادگاه کرمانی‌ها برای بدرقه شهید هشت ساله سیرجان