ساعت کار دستگاه‌های اجرایی استان کرمان دوباره تغییر کرد

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان گفت: از امروز ساعات کاری در سطح استان از ساعت شش صبح تا ۱۳:۳۰ و پنجشنبه ۶ صبح تا ۱۲:۳۰ خواهد بود. به گزارش سرویس اقتصادی نذیر کرمان؛ به نقل از ایسنا علی بیگ زاده صبح امروز سوم تیرماه در جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت استان کرمان، اظهار […]

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان گفت: از امروز ساعات کاری در سطح استان از ساعت شش صبح تا ۱۳:۳۰ و پنجشنبه ۶ صبح تا ۱۲:۳۰ خواهد بود.

به گزارش سرویس اقتصادی نذیر کرمان؛ به نقل از ایسنا علی بیگ زاده صبح امروز سوم تیرماه در جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت استان کرمان، اظهار کرد: طبق ابلاغ قبلی هیئت دولت ساعات کار دستگاه‌های اجرایی از ساعت شش صبح تا ۱۳ و روزهای پنجشنبه شش صبح تا ۱۲ ظهر بود و برای رعایت ساعات کار هفتگی کارکنان، موظفند باقی‌مانده ساعات را به صورت دورکاری تعریف کنند.

 
او اظهار کرد: در مصوبه جدید باید کارکنان ۴۴ ساعت در هفته کار کنند و براساس کارکرد شش صبح تا ۱۳، کارکنان دولت ۴۴ ساعت در دستگاه‌ها باید حضور داشته باشند و براساس ساعات اعلامی مصوبه قبلی، کارکنان سه ساعت کمتر در ادارات حضور داشتند.
 
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان افزود: برای آنکه کارکنان ۴۴ ساعت در هفته کار کنند، ساعات کار از امروز در سطح استان کرمان از ساعت شش صبح تا ۱۳:۳۰ و پنجشنبه‌ها شش صبح تا ۱۲:۳۰ خواهد بود.
 
انتهای خبر/طهماسبی
 
 




ساعت کار دستگاه‌های اجرایی استان کرمان دوباره تغییر کرد

منبع:آرمـان
? ساعت کار دستگاه‌های اجرایی استان کرمان دوباره تغییر کرد