ساعاتی دیگر آغاز امداد هوایی به مناطق سیل زده جنوب استان کرمان

فت فتو/کرمان معاون اداره کل مدیریت بحران استانداری کرمان اظهار کرد: مقدمات امداد هوایی فراهم شده و تا حدود دو ساعت دیگر دو یا سه بالگرد هوانیروز به مناطق سیل زده برای امداد رسانی اعزام خواهند شد. مهرداد امیری مقدم در گفت و گو با فت فتو، درباره آخرین وضعیت شهرستان های استان کرمان گفت: […]

فت فتو/کرمان معاون اداره کل مدیریت بحران استانداری کرمان اظهار کرد: مقدمات امداد هوایی فراهم شده و تا حدود دو ساعت دیگر دو یا سه بالگرد هوانیروز به مناطق سیل زده برای امداد رسانی اعزام خواهند شد.

مهرداد امیری مقدم در گفت و گو با فت فتو، درباره آخرین وضعیت شهرستان های استان کرمان گفت: متاسفانه راه دسترسی چندین روستا در شهرستان های ارزوئیه، قلعه گنج، منوجان و رودبار جنوب به دلیل وقوع سیلاب قطع شده است. تا این لحظه بدترین وضعیت را شهرستان رودبار جنوب با حدود ۲۰ روستای در محاصره سیلاب دارد.

وی با ابراز خرسندی از اینکه تا کنون گزارشی مبنی بر تلفات جانی و مصدومیت نداشته ایم، اظهار کرد: بارش باران در جنوب استان کرمان همچنان ادامه دارد.

معاون اداره کل مدیریت بحران استانداری کرمان در ادامه درباره انسداد راه های اصلی نیز گفت: محور رمشک – کتیچ و محور قلعه گنج – بشاگرد مسدود شده اند و همچنین پل مسیر زهکلوت به رودبار دچار خسارت شده و عبور و مرور در این مسیر نیز به صورت موقت قطع است و راهداران در حال بازگشایی این محورها هستند.

وی با بیان اینکه ارتباط تلفن همراه در برخی مناطق شهرستان منوجان دچار اختلال شده است، عنوان کرد: آبگرفتگی منازل در برخی از نقاط جنوب استان کرمان داریم ولی هنوز گزارشی مبنی بر نیاز به اسکان اضطراری نداشته ایم.

انتهای پیام




ساعاتی دیگر آغاز امداد هوایی به مناطق سیل زده جنوب استان کرمان

منبع: ایـسنا
? ساعاتی دیگر آغاز امداد هوایی به مناطق سیل زده جنوب استان کرمان