سازمان صمت جنوب کرمان به ۹۲ درصد از شکایت‌های سامانه ۱۲۴ پاسخ داد

جیرفت – فت فتو – معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از پاسخگویی به ۹۲ درصد از شکایت‌های ثبت شده در سامانه ۱۲۴ خبر داد. به گزارش فت فتو، محمدعلی توکلی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: معاونت بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان در نظرسنجی مردمی از […]

جیرفت – فت فتو – معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از پاسخگویی به ۹۲ درصد از شکایت‌های ثبت شده در سامانه ۱۲۴ خبر داد.

به گزارش فت فتو، محمدعلی توکلی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: معاونت بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان در نظرسنجی مردمی از نظر رسیدگی به شکایات موفق به کسب رضایت‌مندی ۹۰ درصدی مردم شد.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از اخذ رتبه های برتر کشوری در حوزه بازرسی و نظارت توسط این سازمان خبر داد.

وی ادامه داد: سازمان صمت جنوب کرمان بر اساس سنجش و ارزیابی عملکرد انجام شده توسط سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان کشور طی سه ماه از ابتدای خرداد تا اول شهریور سال جاری توانسته ۲ رتبه برتر را در سطح کشور کسب کند.

توکلی تصریح کرد: سازمان صمت جنوب کرمان در زمینه بررسی شکایات سامانه ۱۲۴ موفق به کسب رتبه ششم و در زمینه نظرسنجی مردمی از نظر رسیدگی به شکایات موفق به کسب رتبه سوم کشوری شد.

 وی رصد و پایش بازار و جلوگیری از اخلال و نظم بازار و رسیدگی به تخلفات را از حوزه فعالیت های بازرسی سازمان صمت جنوب کرمان برشمرد و بر آشنایی بیشتر مردم با سامانه ۱۲۴ در راستای احقاق حقوق خود تاکید کرد.

وی گفت: شهروندان هرگونه تخلف گران فروشی، احتکار و کم فروشی را از طریق تماس با سامانه ۱۲۴، سامانه اینترنتی به آدرس www.۱۲۴.ir و یا با مراجعه حضوری به حوزه بازرسی این سازمان گزارش کنند.




سازمان صمت جنوب کرمان به ۹۲ درصد از شکایت‌های سامانه ۱۲۴ پاسخ داد

منبع:ایرنـا
? سازمان صمت جنوب کرمان به ۹۲ درصد از شکایت‌های سامانه ۱۲۴ پاسخ داد