سازمان دهیاری‌ها برای احداث سیل‌بند در قلعه‌گنج کرمان کمک می‌کند

کرمان– فت فتو– معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در جریان بازدید از مناطق سیل زده در شهرستان محروم قلعه گنج در جنوب کرمان گفت: از محل اعتبارات ماده ۵۸ به این روستاها در بحث احداث و ترمیم سیل‌بند کمک خواهیم کرد. علی قربانی روز پنجشنبه در جریان این بازدید به خبرنگار فت […]

کرمانفت فتو– معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در جریان بازدید از مناطق سیل زده در شهرستان محروم قلعه گنج در جنوب کرمان گفت: از محل اعتبارات ماده ۵۸ به این روستاها در بحث احداث و ترمیم سیل‌بند کمک خواهیم کرد.

علی قربانی روز پنجشنبه در جریان این بازدید به خبرنگار فت فتو اظهارداشت: طی بازدیدی که از روستاهای سیل زده قلعه گنج داشتیم روستاهای که در سیل بند مشکل داشتند و سیل بند این روستاها تخریب شده بود از محل ماده ۵۸ قانون به آنها در احداث و ترمیم سیل بند کمک خواهیم کرد و اعتبار آن نیز تا پایان این ماه واریز خواهد شد.

وی در ادامه به بازدید خود از محل پرورش بز «مورسیا» اشاره و اظهارامیدواری کرد که از این تجربه برای سایر مناطق نیز باتوجه به ویژگی های این نوع بز استفاده شودو.

قربانی به اتفاق منصور خانه گیر مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری کرمان و فرماندار قلعه گنج با حضور در روستاهای شمزان هیات و شمزان جهاد از رودخانه فصلی و محل احداث سیل بند این روستاها بازدید کرد.

مهدی شهسواری فرماندار قلعه گنج باتوجه به هزینه های گزاف پرداخت هر ساله به پیمانکاران برای احداث سیل بند در روستاهای قلعه گنج، تقاضای خرید و اعطای یکدستگاه بلدوزر را برای بخشداری های مرکزی و بخش چاه دادخدا قلعه گنج با هدف ترمیم و احداث سیل بندها مطرح کرد.

شهرستان قلعه گنج از مناطق محروم کرمان است که در فاصله ۴۲۰ کیلومتری جنوب مرکز این استان قرار دارد.

قلعه گنج در کنار شهرستان های رودبارجنوب و منوجان کانون عمده سیلاب و بروز خسارت ها بوده است؛  معاون اول رییس جمهوری روز گذشته از این مناطق بازدید و دستورهایی برای جبران خسارت مردم در این مناطق صادر کرد.

امروز نیز قرار است جلسه ستاد مدیریت بحران کرمان با حضور وزیر کشور برگزار و در این زمینه تصمیم گیری شود.




سازمان دهیاری‌ها برای احداث سیل‌بند در قلعه‌گنج کرمان کمک می‌کند

منبع: ایرنـا
? سازمان دهیاری‌ها برای احداث سیل‌بند در قلعه‌گنج کرمان کمک می‌کند