کل اخبار 112460 اخبار امروز : 74
  • تاریخ : یکشنبه - ۳۰ - اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 - May - 2024
  • ساعت :

    سازمان دانش‌آموزی پرچمدار تولید محتوای فضای مجازی است

    کرمان(فت فتو) – رئیس سازمان دانش‌آموزی استان کرمان در جلسه ویدئو کنفرانس روسای سازمان دانش‌آموزی شهرستانها و مناطق گفت سازمان دانش‌آموزی از بحران کرونا با تبیین برنامه‌های راهبردی به راحتی عبور کرد. محمود رجبی پور در این جلسه ضمن یادآوری موفقیت‌های سازمان دانش آموزی استان کرمان گفت: با تلاش مربیان،پیشتازان و خبرنگارن فت فتو در […]

    کرمان(فت فتو) – رئیس سازمان دانش‌آموزی استان کرمان در جلسه ویدئو کنفرانس روسای سازمان دانش‌آموزی شهرستانها و مناطق گفت سازمان دانش‌آموزی از بحران کرونا با تبیین برنامه‌های راهبردی به راحتی عبور کرد.

    محمود رجبی پور در این جلسه ضمن یادآوری موفقیت‌های سازمان دانش آموزی استان کرمان گفت: با تلاش مربیان،پیشتازان و خبرنگارن فت فتو در این اوضاع پیش آمده با تولید محتواهای مختلف گام‌های مؤثری جهت ایجاد انگیزه در دانش آموزان برداشتند.

    رجبی پور گفت: مسولین سازمان دانش آموزی شهرستانها و مناطق موظفند با حمایت از دانش آموزان راه را برای ورود آنها در عرصه های مختلف باز کنند.

    وی افزود:ظرفیتهای دانش آموزی زیادی در شهرستانها و مناطق وجود دارد که باید شناسایی شوند و با ایجاد انگیزه در آنها جهت اجرای برنامه های مختلف استفاده کرد.

    رجبی پور گفت: با پیگیری‌های انجام شده تقریبا نیروهای مامور به سازمان‌ها معرفی شده اند و مسئولین سازمان شهرستانها و مناطق باید از این نیروها در حیطه کاری سازمان دانش آموزی استفاده کنند و کارهای غیرمرتبط را به آنها محول نکنند.

    وی در ادامه گفت: یکی از اهداف سازمان دانش آموزی ایجاد روحیه مشارکت دانش آموزان در زمینه های اجتماعی است، پس به بهترین شیوه از این ظرفیت عظیم استفاده کنید.

    رجبی پور گفت: پیشتازان سازمان دانش آموزی، خبرنگاران فت فتو و نماینده های مجلس دانش آموزی نشان دادند می توانند بازوان پرتوانی برای سازمان دانش آموزی باشند واین را در تولید محتواهای جذاب و کاربردی نشان دادند.

    وی با بیان اینکه تاکید فعالیت‌های این سازمان بر تقویت مهارت‌های اجتماعی، نقش‌پذیری و تمرین مسئولیت‌پذیری دانش‌آموزان در عرصه‌های اجتماعی است، خاطرنشان کرد: امسال با بازمهندسی فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی بر اساس بیانیه مهم گام دوم انقلاب شاهد پیشرفت‌های زیادی خواهیم بود.

    رئیس سازمان دانش‌آموزی کرمان گفت: در طول سال‌های گذشته در کرمان به همت مربیان و مسئولان سازمان در شهرستان‌ها و مناطق گام‌های مؤثری برداشته شد و ما شاهد جذب بالای دانش آموزان در زمینه های مخلتلف هستیم.




    سازمان دانش‌آموزی پرچمدار تولید محتوای فضای مجازی است

    منبع:پــانا
    ? سازمان دانش‌آموزی پرچمدار تولید محتوای فضای مجازی است

    نوشته های مشابه

    گسترش اعتراضات به تخلفات انتخاباتی در شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه
    19 - اسفند - 1402

    گسترش اعتراضات به تخلفات انتخاباتی در شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه

    موجی از گزارش‌ها و اعتراضات شهروندان در شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه در استان کرمان، نشان از نارضایتی گسترده نسبت به نحوه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی دارد.

    چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز برگزار شد
    30 - بهمن - 1402

    چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز برگزار شد

    بم (نذیر کرمان) – مدیر آموزش و پرورش شهرستان بم از برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز همزمان با اعیاد شعبانیه خبر داد. حسین الله‌آبادی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه بیان کرد: قرآن، تنها کتابی است که از زمان نزول تاکنون دستخوش تغییر نشده و هرکس که برای احیای فرهنگ قرآنی تلاش […]

    جایگاه جانبازان نزد خداوند بسیار رفیع است
    28 - بهمن - 1402

    جایگاه جانبازان نزد خداوند بسیار رفیع است

    کرمان (نذیر کرمان) – مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به جایگاه والای جانبازان نزد پروردگار گفت: ایثارگران و جانبازان برای جهاد در راه خدا از مال و جان خود می‌گذرند. مراسم تجلیل از دانش‌آموزان و فرهنگیان جانباز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان همزمان با سالروز ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز با […]

    راهپیمایی عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان/ فیلم
    27 - بهمن - 1402

    راهپیمایی عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان/ فیلم

    کرمان (نذیر کرمان) – مردم عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان استان کرمان همزمان با سراسر کشور، راهپیمایی ۲۲ بهمن را برگزار کردند. راهپیمایی عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان/ فیلم منبع: پــانا ? راهپیمایی عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان/ فیلم

    ارسال دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برو بالا
    google-site-verification=LpVT_XOmM0mXIQSH9gdbeL6NcB6rRetHYPJ3RBKu11A