سارق گوشی بیماران بستری در یک واحد بیمارستانی کرمان دستگیر شد

کرمان – فت فتو – فرمانده انتظامی کرمان گفت: یک زن که با ورود به محدوده یک واحد بیمارستانی در این شهرستان، گوشی همراه بیماران را سرقت می کرد، هنگام سرقت دستگیر شد. به گزارش روز سه شنبه فت فتو و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس کرمان، سرهنگ “مهدی پورامینایی” افزود: در پی […]

کرمان – فت فتو – فرمانده انتظامی کرمان گفت: یک زن که با ورود به محدوده یک واحد بیمارستانی در این شهرستان، گوشی همراه بیماران را سرقت می کرد، هنگام سرقت دستگیر شد.

به گزارش روز سه شنبه فت فتو و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس کرمان، سرهنگ “مهدی پورامینایی” افزود: در پی شکایت تعدادی از بیماران و کادر پزشکی یک واحد بیمارستانی در شهر کرمان مبنی بر مفقودی تلفن همراه آنان، ماموران کلانتری ۱۴ بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی اظهار داشت: با حضور مأموران در محل وقوع سرقت و انجام اقدامات اطلاعاتی مشخص شد یک زن هر روز با استفاده از ماسک ضمن ورود به بیمارستان اقدام به سرقت گوشی همراه بیماران و همراهان آنان می کند که در این رابطه ماموران پس از شناسایی چهره این متهم و استقرار نیروی نامحسوس در اطراف بیمارستان موفق شدند سارق را در بیمارستان هنگام سرقت دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به اینکه این متهم در بازجویی های انجام شده به پنج فقره سرقت گوشی تلفن همراه از بیماران اعتراف کرد، گفت: این متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.




سارق گوشی بیماران بستری در یک واحد بیمارستانی کرمان دستگیر شد

منبع: ایرنـا
? سارق گوشی بیماران بستری در یک واحد بیمارستانی کرمان دستگیر شد