سارق موبایل در جیرفت دستگیر شد

محمدرضایی گفت: ماموران کلانتری ۱۴ محمدآباد در بازرسی از خودرو ی پراید موفق به کشف ۱۹ دستگاه گوشی تلفن همراه ، قطعات داخلی خودرو از قبیل پخش ، باند ، آچار و مقداری سیم و کابل برق شدند. به گزارش فت فتو، رضا محمدرضایی فرمانده انتظامي جیرفت از دستگيري یک سارق موبایل در اين شهرستان خبر داد . محمدرضایی اظهار کرد: ماموران کلانتری ۱۴ محمدآباد […]

محمدرضایی گفت: ماموران کلانتری ۱۴ محمدآباد در بازرسی از خودرو ی پراید موفق به کشف ۱۹ دستگاه گوشی تلفن همراه ، قطعات داخلی خودرو از قبیل پخش ، باند ، آچار و مقداری سیم و کابل برق شدند.

به گزارش فت فتو، رضا محمدرضایی فرمانده انتظامي جیرفت از دستگيري یک سارق موبایل در اين شهرستان خبر داد .

محمدرضایی اظهار کرد: ماموران کلانتری ۱۴ محمدآباد با گشت زنی هدفمند در محور جیرفت – بم به یک دستگاه خودرو سواری پراید مشکوک و آن را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی،در بازرسی از این خودرو موفق به کشف ۱۹ دستگاه گوشی تلفن همراه ، قطعات داخلی خودرو از قبیل پخش ، باند ، آچار ، و مقداری سیم و کابل برق شدند.

این مقام انتظامی بیان کرد: متهم در ابتدا منکر هرگونه سرقتی بود اما در مواجهه با مستندات و شواهد پلیس لب به اعتراف گشود و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت در پایان از شهروندان خواست : توصیه های پلیسی را جدی بگیرند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك موضوع را سريعا از طریق تلفن۱۱۰ به مركز فوريت هاي پليسی اطلاع دهند .

انتهای پیام/پناهی




سارق موبایل در جیرفت دستگیر شد

منبع:آرمـان
? سارق موبایل در جیرفت دستگیر شد