سارق طلا قبل از فرار دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: با حضور به موقع پلیس سارق یک طلافروشی که اقدام به سرقت ۲ سرویس طلا کرده بود، دستگیر شد. سرهنگ مهدی پور امینائی گفت: یک سارق  با مراجعه به یک مغازه طلا فروشی  دو  سرویس طلا را از مغازه دار برای تماشا تحویل می گیرد و بلافاصله از محل فرار […]

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: با حضور به موقع پلیس سارق یک طلافروشی که اقدام به سرقت ۲ سرویس طلا کرده بود، دستگیر شد.

سرهنگ مهدی پور امینائی گفت: یک سارق  با مراجعه به یک مغازه طلا فروشی  دو  سرویس طلا را از مغازه دار برای تماشا تحویل می گیرد و بلافاصله از محل فرار می‌کند که شهروندان قصد دستگیری این متهم را داشتند و وی به سمت مردم با یک قبضه سلاح کلت کمری قلابی حمله ور می شود و آن‌ها را تهدید می‌کند.

او گفت: ماموران گشت پیاده کلانتری ۱۱ بازار با سرو صدا شهروندان بلا فاصله در محل حاضر و موفق شدند سارق را که در حین تهدید مردم بود و قصد فرار داشت دستگیر کنند و دو سرویس طلا به ارزش ۲ میلیارد ریال را کشف و به مالباخته تحویل دهند.

به گفته سرهنگ امینایی با طرح شکایت از سوی شاکی و تشکیل پرونده متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در پایان گفت: لازم است همه واحد‌های صنفی به ویژه طلافروشان برای پیشگیری از سرقت به توصیه و هشدار‌های پلیسی توجه داشته باشند و سرویس‌های گران قیمت خود را به راحتی در اختیار مشتریان نگذارند و اطمینان حاصل کنند که آیا فرد قصد خرید این حجم بالای طلا را دارد و چنانچه به افرادی مشکوک بودند بلافاصله از طریق مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

فت فتو کرمان کرمان




سارق طلا قبل از فرار دستگیر شد

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? سارق طلا قبل از فرار دستگیر شد